Skocz do zawartości





Zdjęcie

Zakwasy na nogach, siłownia+piłka nożna.

piłka nożna siłownia zakwasy ból nóg

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
Riniz

Riniz
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 3
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 31 paź 2014

Witam. Od jakiegoś czasu gram w piłkę nożną(na poziomie A-klasy ;D). I tu właśnie zaczyna się mój problem. Po meczu mam ogromne zakwasy, które bardzo długo się utrzymują, często nie regeneruje się do następnego meczu i zdarza mi się, że już około 30stej minuty meczu mam taki ból w nogach, że jestem w stanie jedynie biegać szybszym truchtem. Wiadomo w tym sporcie przygotowanie fizyczne to podstawa, więc poziom mojej gry mocno się obniża. O siłowym treningu nóg nawet nie ma mowy i dlatego martwię się, że po jakimś czasie będę wyglądał jak bocian. Z siłowni nie zrezygnuję na pewno, a piłka nożna to sport którym interesuję się od dziecka, więc też chciałbym przy niej pozostać, jeśli miałbym wybierać, to oczywiście zostanę przy siłowni. Dodam jeszcze, że jeszcze przed okresem chodzenia na siłownię, potrafiłem grać na orliku/hali przez 2h i już po dniu odpoczynku nie odczuwałem żadnych zakwasów/bóli. Dlatego zwracam się do Was z prośbą o jakieś magiczne sposoby na zakwasy, radę, cokolwiek co może mi pomóc. Tak rozgrzewam się przed meczem.



#2
ToJestWyzyzzk

ToJestWyzyzzk
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 600
  • Reputacja: 193
  • Rejestracja: 01 cze 2014

Podobno rozciąganie się po treningu/piłce pomaga.


Najnaturalniejszy z naturalnych!


#3
Saggi

Saggi
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 106
  • Reputacja: 16
  • Rejestracja: 24 lut 2015

No rozciąganie tez ale dobrze jest na nastepny dzien troche te mieśnie rozruszać ,np : poskacz na skakance czy pobiegaj troszke . Nie żeby jakos sie zmęczyc , tylko tak żeby te mięsnie troszke rozruszać ... I te zakwasy już tak nie będą odczuwalne napewno ! NP : Napewno miales tak że trenując klatkę miales zakwasy , potem przychodził czas na następny trening np pleców i zakwasy naklatce były nadal odczuwalne . Zauważ że jak już zacząłeś napierdlac plecy to te zakwasy  klatki przestały tak boleć , przy  cwiczeniach są one nie odczuwalne zbytnio na koleinym treningu a to od tego że po prostu Twoje ciało już sie dobrze rozgrzało , mięsnie już sie troche rozruszały i nie jest to odczuwalne tak .. tak samo np :" jak masz zakwasy na nogach  !  Najbardziej bolą jak wstajesz np : z siedzenia , bo mięsnie nie pracowały przy siedzeniu na dupie . Potem wstałeś pochodziłeś troche i to nie było odczuwalne  Więc na takiej zasadzie to działa . Rozruszasz mięsnie , rozciągaj sie po treningu i to pomoże napewno . 


Stand Up . Fight for your dreams !


#4
Kama77

Kama77
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 09 gru 2015

Jeśli chodzi o zakwasy, to polecam poczytać sobie artykuł na ten temat tu :-)



#5
bezele

bezele
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 36
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 21 paź 2016

Panowie a co robić jak zakwasy już się pojawią? 



#6
sebastiano

sebastiano
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 40
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 19 paź 2016

Ciepła kąpiel

sauna

ewentualnie jak już naprawdę nie możesz wytrzymać to kup sobie w aptece maść rozgrzewająca i przeciwbólową do mięśni ( chociaż sam nigdy nie miałem takich zakwasów aby z tego korzystać).

Na tej stronie jest kilka informacji w temacie:

http://zakwasy.net.p...ozbyc-zakwasow/

 

Najważniejsze to po prostu zapobiegać powstawaniu. 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: piłka nożna, siłownia, zakwasy, ból nóg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016