Skocz do zawartości





Zdjęcie

Droga do debiutów w 2018

Naturalna Kulturystyka Motywacja Dziennik treningowy Droga do zawodów

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
adek015

adek015
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 3
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 15 cze 2014
  • LocationTomaszów Mazowiecki

Siemanko, mam na imię Adrian mam 22 lata i ćwiczę już ponad 5 lat. Swoją przygodę z siłownią zacząłem w wieku 16 lat w pierwszej klasie liceum.

Wstyd się przyznać ale 4 z tych 5 lat to w zasadzie zmarnowane lata. Ćwiczenie na pałę bez pojęcia o diecie i treningu spowodowały ze progres jaki osiągnąłem w tym czasie jest mizerny...
Na szczęście wziąłem się za siebie i ostatni rok był naprawdę pracowity i dopięta dietą i treningami co spowodowało naprawdę duży wzrost formy i duży progres.
Trening jaki stosowałem przez ten czas niewiedzy i ciemnoty to zwykły split 3-4 razy w tygodniu. Na początku było to nawet 2 razy.

Aktualnie jestem na etapie redukcji. Planuję ją zakończyć pod koniec kwietnia i przejść na ReversDiet i powoli zacząć masować bez zalewnia się.
Planuję masować minimum 18 miesięcy aby zbudować porządne podstawy do tego bym był w stanie w roku 2018 zaprezentować formę z której będę zadowolony i dam radę wystartować w swoich pierwszych zawodach nie robiąc pośmiewiska XDXD.

Obecne wymiary to:
Wzrost 179cm
Waga 73kg
obwód bicepsa 36.5cm
Talia 74cm

Wyniki siłowe:
Wycisk na klatkę 105kg x1
Przysiad 100kg x5
Martwy ciag 125kg x 5
Wyniki nie powalają lecz mam nadzieję, że po redukcji i po tych 18 miesiącach masy bardzo dużo się zmieni.

Aktualnie trenuję FBW każda partia 2 razy w tygodniu z tym ze mam podzieloną góre ciała i dół ciała na osobne dni
NP: Trening a FBW 5x5 1. Wycisk na klatkę 5x5  2. Podciąganie na drązku 5x5      3. OHP 5x5     4. Biceps hantle/sztanga   5x5    5. Triceps wycisk    5x5
a dół ciałą     1. przysiady 5x5    2. Martwy na prostych nogach na dwójki 4x10  3. wykroki 3 serie na dobicie  i dwa ćwiczenia na łydki
Tak ćwiczę w Pon i WT środa przerwa i Czw i Pt znowu góra i doł ciała tylko trening w zakresie 10-12 powtórzeń plus martwy ciąg.
Tym treningiem zamierzam trenować do końca redukcji i może pierwsze tygodnie reversa a potem zmiana treningu
Moim celem jest utrzymanie(lub nieznaczny spadek wyników siłowych do końca redukcji) 

Obecne Kcl to około 1800 kcl... trochę mało ale waga też jest niska i metabolizm też nie najszybszy 

Moja obecna forma 73kg

056c19188e949b93med.png

Moja suplementacja to:
Kreatyna Białko Witaminy
Będę się starał robić regularne wpisy raz na kilka dni

Jakieś pytania?? Piszcie, odpowiem na każde 
Pozdrawiam ;)


 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naturalna Kulturystyka, Motywacja, Dziennik treningowy, Droga do zawodów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016