Skocz do zawartości





Zdjęcie

Kreatyna po powrocie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1
We4reYoung

We4reYoung
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 114
  • Reputacja: 2
  • Rejestracja: 12 sty 2016

Witam :) Gdzies po polrocznej przerwie wracam na silownie (trening fbw 5x5, cel masa) zastanawiam sie czy wrzucic do stalej suplementacji kreatyne (5g dziennie). Kiedys jeszcze pamietam w internetach wyczytalem ze kreatyne najlepiej wrzucic gdy nie ma juz efektow, ale niedawno rozmawialem z osoba ktora trenuje street workou i takze cos na silowni i mowi ze takie 5g dziennie jest odpowiednie i ta kreatyna wrzucona dopiero gdy jest brak efektow to jakis szit. Co robic? Pozdrawiam



#2
kew

kew
  • Tytuł: IFBB PRO
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 1102
  • Reputacja: 156
  • Rejestracja: 26 kwi 2014

Na początku gdy dopiero zaczynasz nie trzeba brać nawet tej kreatyny, dobrze jest poczekać do jakiegoś dłuższego zastoju. 

A ogólnie to spoko 5g codziennie.



#3
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 2116
  • Reputacja: 272
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

j/w też właśnie teraz czekam aż siła przestanie lecieć i może wrócę do suplementacji :D 


https://www.instagram.com/czovitek/
Dołączona grafika
Potrzebujesz suplementów?Porady? Pisz na pw! Lub zapraszam Kapelanka Tesco- Kraków.

Dołączona grafika

#4
Człowiek_z_blizna

Człowiek_z_blizna
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 48
  • Reputacja: 14
  • Rejestracja: 10 paź 2016
Po 2 miesiącach wchodź śmiało na 5g dziennie, od początku nie ma sensu

#5
Bigbuddy

Bigbuddy
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 79
  • Reputacja: 2
  • Rejestracja: 18 lis 2015

Zrób sobie najpierw miesiąc treningu ogólnorozwojowego, następnie poćwicz kolejny miesiąc, i tak jak koledzy piszą, wtedy możesz zacząć brać kreatynę. Najlepiej 5g przed i po treningu. 



#6
admintaaz

admintaaz
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 06 sty 2017

Kreatyna nie szkodzi :P

 

Tu masz ranking kreatyny



#7
Mistyk

Mistyk
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 46
  • Reputacja: 4
  • Rejestracja: 11 sty 2017

Daj sobie czas, żeby organizm się przystosował do ponownych ćwiczeń miesiąc-półtora i wtedy zacznij brać kreatynę przed i po treningu. Siła powinna pójść w górę.



#8
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 2116
  • Reputacja: 272
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Daj sobie czas, żeby organizm się przystosował do ponownych ćwiczeń miesiąc-półtora i wtedy zacznij brać kreatynę przed i po treningu. Siła powinna pójść w górę.

a co to za różnica? :) 


https://www.instagram.com/czovitek/
Dołączona grafika
Potrzebujesz suplementów?Porady? Pisz na pw! Lub zapraszam Kapelanka Tesco- Kraków.

Dołączona grafika

#9
Mistyk

Mistyk
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 46
  • Reputacja: 4
  • Rejestracja: 11 sty 2017

a co to za różnica? :)

Nie rozumiem pytania






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016