Skocz do zawartości





Zdjęcie

Witaminy i cos na lepszy sen


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#21
Bigbuddy

Bigbuddy
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 102
  • Reputacja: 2
  • Rejestracja: 18 lis 2015

A ja tam zawsze brałem ZMA (akurat padło na Scitec ZMB6 i tak już od paru lat biorę) i sen o wiele głębszy, lepsza regeneracja i nie mam problemów ze wstawaniem rano. Przed zma były problemy - cały czas ustawiałem drzemki a z łóżka dosłownie się zwlekałem.
Dodatkowo, jeśli chodzi o te suplementy na sen to na pewno poleciłbym Ci ashwagandhe i 5htp. Oba suplementy mają wiele zalet w czym m.in. polepszają koncentrację, wspierają układ odporny, wspomagają regenerację, pomagają przy depresji, przy braku motywacji itp. Poczytaj o nich, a na pewno się przekonasz. 

Jesli chodzi o magnez to oprócz tego w ZMA, dawkuję też osobno, ale nie chelat, a cytrynian, który ma o wiele lepszą bioprzyswajalność. W aptece też nie kupisz, tylko uważaj, bo wchodzi w ustach w reakcję ze śliną i trochę czuć pieczenie ;) ale po połknięciu mija.

D3 + K2 jak najbardziej Ci też polecę bo super witaminy. Najlepiej brać je z posiłkami bogatymi w tłuszcz, no i też radziłbym brać dawkę podwójną bo te co rozpisują na opakowaniach to strasznie zaniżone.

Żółtawy mocz to nic strasznego, tak się dzieje od nadmiaru witamin itp. Możliwe też, że organizm pozbywa się toksyn. Dobrze też abyś pił dużo wody. Dodam też, że najlepiej kolacje zjeść przed snem jakieś 1.5 - 2 godziny i najlepiej aby to były jakieś węglowodany złożone. U mnie zazwyczaj wpadają frytki z batatów;) 



#22
admintaaz

admintaaz
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 06 sty 2017

Minerały , witaminy 150 % zapotrzebowania bo ty nie siedzisz na kanapie tylko cwiczysz :P



#23
Selenium

Selenium
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 10
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 09 sty 2017

Moim zdaniem D3 i K2 jak najbardziej. Do tego ashwagandha też wieczorem. Najlepiej spisze się oczywiście wyregulowanie rytmu dobowego czyli odpowiednia ilość snu. 
Z zma to ja mogę polecić Ci to, bo sam korzystam od kilku lat: http://www.sfd.pl/sk...-opis27018.html

Innych nie próbowałem to się nie wypowiadam.

Możesz też na kolację dodać węglowodany złożone. U mnie są to zazwyczaj kasza, ryż lub tak jak wcześniej wymienione słodkie ziemniaki. No i mniej stresu;)



#24
karmelowa77

karmelowa77
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 2
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 21 lip 2017

tu masz http://sklep.natural...miny-i-mineraly fajny zestaw witamin i minerałów, polecam 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016