Skocz do zawartości





Zdjęcie

Redukcja tkanki tłuszczowej


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1
gravisek

gravisek
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 1
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 08 sty 2017

Hejka, mój pierwszy post na forum :D

Już od "kilku lat" ćwicze-siłka i od czasu do czasu street workout (tak samo też biegam po 5,10km), wiadomo, zdarzało się, że nie było motywacji i siedziało się na dupie przez miesiąc. Teraz powróciłem na dobre [mam nadzieje]. I teraz troche o mnie: mam 19 lat, zacząłem ze 3 lata temu, obecnie waże 77kg i mam 175 wzrostu. Od czasu kiedy zacząłem ćwiczyć przytyłem 17kg (ćwiczyłem jakiś czas z kreatyną). Przez ten cały czas wydawało mi się, że wyglądam całkiem całkiem, ale niedawno uświadomiłem sobie, że moje mięśnie przykrywa warstwa tłuszczu (szczególnie na brzuchu), a uświadomiłem to sobie mniej więcej wtedy kiedy zorientowałem się, że mam lordoze.

Teraz pytanie do was, jak mam zrzucić ten tłuszcz bez utraty mięśni? Zakupiłem już sobie skakanke i zamierzam częściej biegać, ale chodzi mi bardziej o takie porady dotyczące jedzenia, czyli kiedy jeść, co jeść i jak jeść. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś porady na temat ćwiczeń itp to też chętnie wysłucham starych wyjadaczy. 

Dziękuję bardzo!



#2
JaJeti

JaJeti
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 367
  • Reputacja: 39
  • Rejestracja: 24 sie 2016

deficyt kaloryczny



#3
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 2516
  • Reputacja: 306
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Jeść kiedy jesteś głodny,  jak jeść? Zdrowo i tak żebyś był wstanie się tego trzymać? co jeść? To co  lubisz i jest pełnowartościowe uzupełniając twoje białka, weglowodany, tluszcze.  I wystarczy deficyt kaloryczny 


instagram-logo.jpg

Potrzebujesz pomocy/porady- pisz śmiało na priv ! W sprawach redukcji - służę pomocą :D 

2ni8kk2.jpg


#4
Mistyk

Mistyk
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 46
  • Reputacja: 4
  • Rejestracja: 11 sty 2017

Żeby zgubić tłuszczyk trzeba przede wszystkim stosować zdrową, mądrą, dietę, gdzie białko powinno stanowić ok. 50% makroskładników 30% węglowodany, 20% tłuszcze



#5
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 2516
  • Reputacja: 306
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Żeby zgubić tłuszczyk trzeba przede wszystkim stosować zdrową, mądrą, dietę, gdzie białko powinno stanowić ok. 50% makroskładników 30% węglowodany, 20% tłuszcze

gówno prawda. :) Makroskładniki dobiera się indywidualnie. 


instagram-logo.jpg

Potrzebujesz pomocy/porady- pisz śmiało na priv ! W sprawach redukcji - służę pomocą :D 

2ni8kk2.jpg


#6
bydomino

bydomino
  • Tytuł: IFBB PRO
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 2819
  • Reputacja: 407
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Żeby zgubić tłuszczyk trzeba przede wszystkim stosować zdrową, mądrą, dietę, gdzie białko powinno stanowić ok. 50% makroskładników 30% węglowodany, 20% tłuszcze

Nie masz racji i nie podawaj takich proporcji bo sobie ludzie jeszcze szkody narobią.


7961601_17948659_1382565658507997_102909


#7
Godsmac'K

Godsmac'K
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 763
  • Reputacja: 111
  • Rejestracja: 26 lis 2014
Kalorie Bogiem trening nałogiem tyle w temacie

Mój dziennik http://www.wkforum.p... - Powolna masa,niski bf, FBW x 3 . Zapraszam :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016