Skocz do zawartości





Zdjęcie

Czy ide w dobrym kierunku? oraz zdjęcia do oceny

Masa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1
Olderzinho

Olderzinho
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 29 mar 2017

Witam, swoją przygode z siłownią zacząłem 1 sierpnia 2016. Ważyłem wtedy 73kg +/-. i brałem na klate 45kg na serie biggrin.png. Aktualnie waże 88kg. Zamierzam jeszcze masować do końca kwietnia, a następnie zrobić mini cuta 6-8 tygodni. Poniżej umieszczam moje rozmiary, aktualny trening z wynikami oraz zdjęcia.

Rozmiar obecny

Biodra 103cm
Pas 91,5cm
Biceps 37,5cm
Klata 106,5cm

Niestety nie pamietam ile miałem przedtem.
 
TRENING A
Przysiady 55x5 60x5 62,5x 67x5 72,2x5  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Wyciskanie Lezac  72,5x5 80x5 82,5x5 85x5 87,5x3 (rekord 100kgx1 w połowie lutego)
Wioslowanie 80x5 85x5 90x5 95x5 97,5x6  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Wznosy bokiem 12kg 3x8  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Biceps 2x8 1x9 16kg 
Lydki 3x8 70kg  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Brzuch na konieć
 
TRENING B
Martwy Ciag Klasyczny 68x5 78x5 88x5 98x5 105,5x5  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Wyciskanie Zolnierskie 40x5 42,5x5 45x5 50x5 52,5x5  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Podciaganie Wasko  3x7 2x6  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Wyciskanie Wasko 73x7 73x8 73x8  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Lydki 3x8 70kg  <--- zacząłem dopiero  od 1 Marca
Brzuch na konieć 

http://imgur.com/a/WEcJ4
Powyżej obecne forma. Poniżej z 1 Sierpnia 2016r. Z tego co pamietam na zdjęciach poniżej spiąłem brzuch, taka mała dygresja.

Ogólnie moim celem jest 82kg+ na 7-9% BF i do tego głownie chce dążyć. Domyślam się ze to jeszcze co najmniej 2-3 lata roboty. Wiec proszę o rade w tym kierunku. Proszę o rady co poprawić w sylwetce, co zmienić. Zdjęcia nie oddają w pełni tego co jest w rzeczywistości ale wydaję mi się, że mam przerosniętą klate, oraz barki do reszty ciała.



#2
JaJeti

JaJeti
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 419
  • Reputacja: 43
  • Rejestracja: 24 sie 2016

jak dla mnie to ty coś z tymi ciężarami masz nie tak, weź popracuj nad techniką bo jak Ty wiosłujesz 97.5, a podciągasz się na serię 7 razy to jestem pewien, że masz złą technikę. Masz już dużo cm w pasie, ja bym redukował.


Plan treningowy pod daną jednostkę? Zapraszam na priv.

#3
Cubix

Cubix
  • Tytuł: Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 218
  • Reputacja: 23
  • Rejestracja: 26 kwi 2014

Ten mini cut jest ok pomysłem. Serie w fbw robimy stałym ciężarem, nie rosnącym. Żadnych konkretnych rad chyba nie da się udzielić, musisz po prostu robić dalej co swoje. Nie ulewaj się jak świniak na masie :D


Zapraszam do mojego dziennika treningowego :)

 

http://www.wkforum.p...oject-20162017/


#4
eloelo320

eloelo320
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 44
  • Reputacja: 3
  • Rejestracja: 27 cze 2016
Ciężar w wiosle i mc prawie taki sam ? Wyrównaj te dysproporcje silowe zrzuc troche kg w seriach rob technicznie a nie pozalujesz

#5
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 2955
  • Reputacja: 344
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

noo moim zdaniem troche z kopyta z tą masą ruszyłeś, bo widać- że wiele przyszło raczej w brzuch a nie jakościowo masy. Ja bym tutaj mini cut zrobił, względnie lekki recomp próbował. Starał się progresować ciężarem i trzymac wage 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#6
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 2955
  • Reputacja: 344
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

co do 

 

 

Ogólnie moim celem jest 82kg+ na 7-9% BF 

to daj sobie jakieś rok- 2 lata jeszcze. 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#7
Olderzinho

Olderzinho
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 29 mar 2017

Ok, dzięki wszystkim za wzkazówki. Sprawdze na siłowni co z tym wiosłem ale wydaje mi się ze wszystko robie ok, jade po całych kolanach, aż do spięcia łopatek. Może róznica wynika z tego, że wiosłuje nachwytem a podciągam się podchwytem?
Co do minicuta jak będę go kończył to wracać spowrotem na nadwyżke kalorczyną? Czy zrobić coś w stylu reverse diet?



#8
eloelo320

eloelo320
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 44
  • Reputacja: 3
  • Rejestracja: 27 cze 2016
Zalezy od tego czy masz tendencję do zalewania jesli tak to zrob ten reverse dodając np 150 kcal tygodniowo

#9
PijanyDziad

PijanyDziad
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 114
  • Reputacja: 4
  • Rejestracja: 18 lut 2017

Zalezy od tego czy masz tendencję do zalewania jesli tak to zrob ten reverse dodając np 150 kcal tygodniowo

 

po co? Jak chłop kurwa nie wyjdzie poza swoje zapotrzebowanie to go nie zaleje tłuszczem, zrozum to wkoncu i nie pisz tych głupot. Reverse Diet jest dla ludzi którzy ćwiczą po kilkanaście lat a nie dla młodego chłopaka. 

 

Teraz wskazówki do autora:
 

Zaczynasz od redukcji, po redukcji dodajesz tygodniowo po 250 kalorii i jak już dojdziesz do swojego zapotrzebowania zaczynasz kontrolować wagę i powoli dokąłdasz kalorii jak siła nie będzie szła do góry. Pozdrawiam



#10
Olderzinho

Olderzinho
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 29 mar 2017

Aktualizacja:
79,6kg dzisiaj rano
Obwód bicepsa prawie 37cm
Obwód w pasie 84,5cm 
Obecnie 2500+ kalorii

Zdjęcia:
http://imgur.com/a/QSsgl

Obecnie 10 tydzień redukcji, 1cm spadek w bicepsie. Wykonuje 3 treningi siłowe w tygodniu + interwał w dzień wolny od treningu siłowego + sobota basen, który też jest dniem wolnym od treningu siłowego. Daje radę ciągle progresować w ćwiczeniach złożnych tj. martwy ciąg obecnie 5x5x120kg, siady 5x5x80kg ale w ohp i bp musiałem obnizyć liczbę powtorzeń do 3, dzięki czemu mogłem zacząć progresować z cięzarem.


Pytanie: Ciągnąć dalej redu czy powoli na mase wchodzić?



#11
Cubix

Cubix
  • Tytuł: Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 218
  • Reputacja: 23
  • Rejestracja: 26 kwi 2014

Możesz zrobić 2 tygodnie diet break i po tym pociągnąć redukcję jeszcze trochę moim zdaniem, jeżeli jeszcze czujesz się na siłach :)


Zapraszam do mojego dziennika treningowego :)

 

http://www.wkforum.p...oject-20162017/


#12
Rambosz

Rambosz
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 1
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 14 lip 2017

Jest bardzo dobrze, oby tak dalej i będzie super :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Masa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016