Skocz do zawartości





Zdjęcie

KOFEINA123 - REDUKCJA 2017

redukcja forma na lato kofeina rzeźba sześciopak krata bf

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1
kofeina123

kofeina123
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Siema nazywam się Patryk, ćwiczę od 6 lat aczkolwiek miałem pewne potyczki w tym jedna dłuższa bo zmusiła mnie to pożegnania się z tym sportem na 1,5 roku no ale nic cisnę z powrotem od stycznia 2017 już regularnie.                 Zanim nastąpił ten "przedłużony deload" skończyłem redukcję ze 100 do 78 kg i zacząłem jeść sobie tak żeby utrzymać tą wagę.

 

Wraz z początkiem roku wróciłem do regularnych treningów, wbiłem na masę - wskoczyło z 78-88kg, teraz zabieram się za zbicie paru kg, żeby poprawić tą sylwetkę trochę na lato i wbić z powrotem na powolną masówkę.

 

Jest to moja czwarta redukcja w życiu, za każdym razem robiłem to troche inaczej i wyrobiłem sobie pewną opinię, zrobię to po swojemu, ale sugestie mile widziane :lol: . Pomiarów dokładnych nie robię wybaczcie - sugeruje się jedynie wagą i sylwetką.

 

Załączony plik  3.jpg   70,47 KB   4 Ilość pobrań

Załączony plik  2.jpg   76,16 KB   2 Ilość pobrań

Załączony plik  1.jpg   73,25 KB   3 Ilość pobrań

 

Koniec masy (aktualnie):

 

kalorie - 4000   B:200   WW:  460    T:150                   

waga - około 88kg

 

Początek redukcji:

 

kalorie - 3000    B:200    WW: 350     T:90

 

 

 

Trening bez zmian robię góra/dół  4-5x w tygodniu, zero cardio ( ewentualnie na koniec coś dorzucę, zobaczy się).

 

 

Co 7 dni będę wrzucał materiały video zgromadzone z całego tygodnia: poranne ważenie, podsumowanie diety na koniec dnia, może coś z samych treningów no i sprawdzanie aktualnej formy. W postach będę opisywał ćwiczenia, ciężar, ilość powtórzeń, serii no i generalnie jak mi poszło na treningu. Zapraszam serdecznie  :) 

 



#2
olikanek

olikanek
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Administrator Forum
  • Postów: 8917
  • Reputacja: 1539
  • Rejestracja: 28 kwi 2014
  • LocationKonin/ Poznań

ładna forma, powodzenia :) 


UŁOŻĘ INDYWIDUALNĄ DIETĘ DLA DANEJ JEDNOSTKI, PROGRAM REDUKCYJNY, MASOWY, TRENINGOWY, A TAKŻE UDZIELĘ WSZELKICH PORAD :) PROWADZENIE ONLINE!


Zapraszam do swojego dziennika, stronę facebook, a także instagram :)

http://www.wkforum.p...y-2016/page-163

fanpage https://www.facebook.com/olikanek


instagram http://instagram.com/olikanek

kanał youtube :) https://www.youtube....Yy2WGJgPPXvMG7w


SNAP: olikanek

Potrzebujesz czegoś do roweru?

http://allegro.pl/li...p?us_id=7732807


#3
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3622
  • Reputacja: 469
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Nowy ciekawy dziennik, tak btw. spoko się Ciebie słucha. Powodzonka!


11040178_banerokrojonynowy.jpg


#4
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Ja pierdziele co ja tu odwaliłem, przegapiłem moment, w którym dziennik został zaakceptowany i jakoś mi to z bani wypadło (zajęty pracą praktycznie 7 dni w tygodniu). Tak więc zaczne od teraz i opowiem pokrótce co tam się stało od początku do teraz.

 

od 3 tygodni kalorie tak samo, makro się waha, aczkolwiek staram się nabijać te 200g białka +/- reszta to już mega rozbieżność, raz 150 tłuszczy raz 50, kalorie jedynie pilnuje.

 

Waga po pierwszym tygodniu zjechała ładnie wiadomo, troszku wody spadło i z 88kg poleciało do 85,7 po 3 tygodniu na wadze tylko 85,5, więc tylko 0,2kg poleciało, jestem dobrej myśli więc dalej trzymam te same kalorie i czestotliwosc na treningach i zobaczymy, omawiam to z resztą w materiale, który zamieszczam poniżej, więc zaciekawionych jak to u mnie z dietą wygląda to zapraszam do oglądania najlepiej od początku (już 3 filmy się pokazały). Dobra koniec pierdolenia w sumie.

 

Teraz będzie bardziej na bieżąco sora Pany, hawk!

 



#5
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Nowy ciekawy dziennik, tak btw. spoko się Ciebie słucha. Powodzonka!

 

ładna forma, powodzenia :)

Dziękówa 



#6
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3672
  • Reputacja: 383
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

I teraz ja tu bede zaglądał :D


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#7
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz
Dzisiaj trening góra, ocenimy jakie spadki będą na koniec, a może progresy floresy?
 
płaska hantle / 37,5kg x 10,10,8
skos hantle / 37,5kg x 8,8,8
przyciąganie drążka siedząc na maszynie (ciężaru tutaj nie podaje bo w sumie pies wi)
wiosło hantlami na ławce oburącz (lekki skos) / 32kg x 10,10,10
OHP hantlami / 20kg x 15,12,12
podciąganie na drążku szeroko / +20kg x 6,6,6
i tutaj już ćwiczenia do których mniejszą wagę przywiązuję i nie skupiam się tak na progresji i te ćwiczenia się różnią co trening choć nie zawsze, dzisiaj to wyglądało tak:
biceps / uginanie sztangi 30kg x 10,10,10
dipsy / 15,12,12
wznosy bokiem na maszynie / 12,12,12
 
Póki co siła nie spadła w ogole, więc można odnosić się do tych wartości jakie tutaj wymieniłem. Czemu tak mało na hantlach? Bo wracam dopiero do nich, do tej pory leciało wszystko na sztandzę, więc pewnie zaraz na kolejnym treningu 40-chy polecą. Jutro giry i może coś nagram, pzdr.


#8
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Dopiero z roboty wróciłem, trening dołu siadł: hip thrusty, martwe ciągi, fronty, bułgary, ale o tym w sumie wiecej jutro, jak mi się filmik zrenderuje i wrzuci na YT. Jeżeli chodzi o żarło to dzisiaj wyszło tak

Załączony plik  dietson.jpg   46,07 KB   1 Ilość pobrań

 

kasza jaglana z bialkiem, głównie tosty z jakąś tam szynką i serem ale wbiłem pod kurczaka, drugi raz znowu tosty z jakąś tłustszą szyną (wbite jako schab). Zostało 600kcal do nabicia i zjadłem kawałek ciasta, myślę że na oko 300, wiec troszku zostaje na jakiś nocny deser, chyba truskawy zjem bo malo kaloryczne i przynajmniej coś poczuje, że zjadłem :D 

 

Ciasto <3 ze śliwek posypane fit cukrem pudrem:

 

 



#9
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Łapcie podsumowanie kolejnego (już czwartego) tygodnia mojej redukcji, w materiale trening dołu bo jak wiecie lub nie cisne góra/dół, wiec mozecie zobaczyc jak to u mnie wyglada i takie tam, pozdro.

 



#10
tylkosiła

tylkosiła
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 385
  • Reputacja: 21
  • Rejestracja: 01 kwi 2015
  • LocationWarszawa

Byle do przodu! Props za dorzucenie YT do dziennika ;)



#11
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

A dzięki Panie, właśnie nie chciałem, żeby sama treść pisana tylko tutaj witała ;d



#12
Komor

Komor
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 1
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 13 cze 2017

Powodzenia w dążeniu do celów, na pewno się uda :)



#13
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Dzisiaj bez treningu, jak sobie przydzwoniłem w palucha w robocie to ja nie wiem jak jutro górę zrobię, pazur siny od juchy. Na sniadanie standardowo tosty z szyną i chlebem, praktycznie 200 gramów białka nabite z samego prochu, smacznie, chemicznie i niekoniecznie zdrowo - to lubie <3



#14
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Polecial trening dołu, piszę w kolejności tak jak robiłem, same główne serie:

 

hip thrust                                   200x 12,12,12

 

martwy ciąg klasyk                    120x 8,8,8

 

siady                                          80x 10,10,10

 

bułgarski przysiad 2x hantle po 27,5kg x 8,8,8

 

Ciezko dzisiaj nawet było dlatego tak na siadach mało, ale martwe ciągi powoli do przodu, ostatnio 80kg robiłem



#15
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Aktualizacja z wczorajszego treningu, poleciała góra i poleciały również rekordy jakoś za dobrze się nie czułem, nie było takiej energii wiecie, ze na pewniaka podchodze pod ciężary, ale poszło zacnie (jak dla mnie podkreslam).

 

hantle płaska: 40kg x 12,11,11

 

hantle skos 40kgx 8,8,8

 

wiosło w oparciu na lawce (lekki skos) hantle 40kgx 10,10,10

 

wiosło w pionie na maszynie to już ciężaru nie mówie, dałem na 15'stke x 10,10,10

 

OHP 50x10,10,10

 

podciaganie +20kg x 8,7,6

 

Na łapy po jednym ćwiczeniu biceps, triceps, wznosy bokiem and that's all.



#16
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Mały update wjeżdża, zapraszam do oglądania, srajkowania i sru'bskrybowania

 



#17
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

No witam, elo, cześć siemanko, wczoraj leciał trening góry i powiem wam, że rekordy się pocisneły

 

Płaska hantle 40kg x 13,13,12

skos hantle 40kg x 9,9,8

 

wiosłowanie hantlami leżąc na ławce 40kg x 10,10,10

przyciąganie w poziomie na maszynie, 12,12,12

 

OHP sztangą 40kg x 10,10,10

podciąganie +20kg x 7,6,6

 

Z płaskiej jestem najbardziej zadowolony bo 13x to jeszcze nie machałem, więc kto powiedział, że na redukcji nie można progresować z ciężarem :D

Micha 2900kcal 250 białka 70 tluszczy 300 węgli + 20min cardio 3x w tygodniu



#18
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3622
  • Reputacja: 469
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Mądra redukcja to i ciężar idzie w górę, u mnie odpukać też fajnie się buduje siła pomimo redukcji. Sporo białka już masz w misce. PS. dawaj vlogi.


11040178_banerokrojonynowy.jpg


#19
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Najwiekszy problem, to ze vlogi trwają po kilkanaście kilkadziesiąt minut a mi komputer utrudnia mega wrzucać takie dłuższe materiały, już ile się upieprzylem przy tym ostatnim to łeb mały ;d



#20
kofeina123

kofeina123
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 395
  • Reputacja: 56
  • Rejestracja: 31 maj 2014
  • LocationSandomierz

Poleciał trening dołu + brzuch

 

Z hip thrustów zrzuciłem 20kg bo dosyć ciężki dzień był, więc 200kg x 12,12,12

martwy ciąg zrobiłem sobie sumo 2 serie a potem klasyk też 2, tak chciałem sobie sprawdzić jak pójdzie bo w sumie trochę czasu już ćwiczę a nigdy jakoś nie przykładałem się do martwych semi sumo, poszło 100x 10,10 a w klasyku 130x 10,10. Moje odczucia są takie, że cholernie piszczele się obdzierają przy tym ćwiczeniu, ale fajna sprawa zawsze troszke urozmaicenie :D

potem wpadły siady poniżej 90stopni ofc. 120x 10,10,10

bułgarskie z hantlami 27,5kg x 10,10,10

i allahy a koniec to już mniejsza o ciężar i standard 3 seryjki.

 

Generalnie jest moc, czuje się zajebiscie, wczoraj hamburger wpadł ale wolne było 800kcal więc pośladów nie spinam.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: redukcja, forma na lato, kofeina, rzeźba, sześciopak, krata, bf

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Edit & graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016