Skocz do zawartości

Zdjęcie

Odżywki i suplementy.

• Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

początkujący_bodybuilder

początkujący_bodybuilder
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Reputacja: 0

Dzień dobry, dopiero niedawno zacząłem swoją przygodę z siłownią. Jestem kompletnie zielony, kieruję takie pytanie czy od razu trzeba zażywać jakieś odżywki typu białko?

Bigbuddy

Bigbuddy
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Reputacja: 2

Najpierw poćwicz trochę, dopracuj miskę, daj szansę aby organizm sam zaczął działać. Nie ma sensu teraz suplementować białka, bo potem nauczysz się polegać tylko na suplementach. Najlepiej zorganizować sobie tak miskę, abyś miał wystarczajacą ilość białka w posiłkach.

Pilotov

Pilotov

W pełni się zgadzam, najpierw własnymi siłami musisz pobudzić mięśnie do pracy. Proponuję po kilku msc od rozpoczęcia treningów na siłowni zacząć eksperymentować z białkiem. Musisz też uważać, żeby nie kupować byle czego. Ja na swoje pierwsze białko wybrałem Trec Whey 100 900g i wydaje mi się, że śmiało możesz na początek z tym spróbować. Tu masz linka jakby co https://suplementyis...y-100-900g.html

monia20021

monia20021

Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie?

Chcesz cieszyć się wspaniała sylwetką?

Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić?

Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl

Innowacyjne metody treningowe, nowoczesne plany żywieniowe, fachowa suplementacja.

Podejście, które o lata świetlne wyprzedza konkurencje!

Dzięki nim zmiany zachodzą ekstremalnie szybko!

Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl

który w ciągu tygodnia odmieni Twoje życie!

Pozbądź się tłuszczu na zawsze, zbuduj piękna smukłą sylwetkę lub wspaniałe muskularne ciało!

Pokaż na co Cię stać i wejdź na www.igortreneronline.pl !

olaskibb22

olaskibb22

Daj sobie na cel wycisnąć maksa z pokarmów, później dopiero pomyśl sobie o suplementacji 

szachmat89

szachmat89