Skocz do zawartości





Zdjęcie

Droga do... normalności :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
99 odpowiedzi w tym temacie

#1
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Witam się serdecznie: dziewczyna, lat 18, staż na siłowni 10 m-cy (w tym 4 miesiące ogarniętego treningu z dietą).

Wcześniej bardzo nieudolne odchudzanie czyt. głodówka i mordercze cardio, schudłam przez to 15 kilo stając się mimo wszystko wciąż "zalanym" flakiem  :D

To mój pierwszy DT, więc bardzo proszę o wyrozumiałość.Cel: rekompozycja/ powolna masa. Dieta: IIFYM w wersji mniej lub bardziej "clean", staram się  ;). Trening : 4 dni, hybryda zaproponowanego przez Szmexa planu dla kobiet.

Tak więc zobaczymy co z tego wyjdzie. 


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#2
olikanek

olikanek
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Administrator Forum
  • Postów: 8911
  • Reputacja: 1539
  • Rejestracja: 28 kwi 2014
  • LocationKonin/ Poznań

No to powodzonka, trzymam kciuki :)


UŁOŻĘ INDYWIDUALNĄ DIETĘ DLA DANEJ JEDNOSTKI, PROGRAM REDUKCYJNY, MASOWY, TRENINGOWY, A TAKŻE UDZIELĘ WSZELKICH PORAD :) PROWADZENIE ONLINE!


Zapraszam do swojego dziennika, stronę facebook, a także instagram :)

http://www.wkforum.p...y-2016/page-163

fanpage https://www.facebook.com/olikanek


instagram http://instagram.com/olikanek

kanał youtube :) https://www.youtube....Yy2WGJgPPXvMG7w


SNAP: olikanek

Potrzebujesz czegoś do roweru?

http://allegro.pl/li...p?us_id=7732807


#3
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017
Wczorajszy trening: DÓŁ
1a)Back Squat 2s 40kgx3 37,5kgx4
1b)Front Squat 2s 35kgx4 30kgx7
2)SLDL 4s 45kgx8x8 42,5kgx10x12
3)Hip Thrust 3s 70kgx7x6; 67,5kgx8
4)Ginekolog 3s 40kgx8 35kgx12x12
5a)Łydki siedząc 3s 5b) Allahy i wznosy nóg po 2s

Ogólnie szłam na trening wkur***na, ale w zasadzie poszło całkiem dobrze wszędzie dołożone 2,5kg w siadach obcięte 1 czy 2 powtórzenia, staram się nie robić do upadku, ale z lekkim zapasem. Jedynie w Hip Thrustach w pierwszych seriach dołożyłam sobie 5kg z nieuwagi toteż poszło mniej zakładanych powtórzeń. Ogólnie na plus.

Makro z wczoraj ;2209 kcal (250,56,196: BTW) mocno przekroczone białko o prawie 100g, tak wyszło. Dzisiaj GÓRA HYPER. :)

Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#4
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Powodzenia :) !


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#5
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Ciekawie dziennik przeciwnej płci, powodzenia!


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#6
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Dzisiaj poszło raczej średnio, ale mimo wszystko zadowolona :)

 

1) OHP 2s 20kgx8 17,5kgx12  + 1s wycisk hantli 10lgx12

2) Wiosło 3s 30kgx10x11x11
3) WL 3s 27,5kgx10x10x10
4) Drążek do klatki 3s
5) Izolacje (Wznosy, Herkulesy,Tric po 3s)
 
Jutro OFF, ale pewnie wybiorę się na siłownię m.in na rolowanie, bo pogoda strasznie się zepsuła niestety... 

Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#7
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Szanuję ;D ! Będę zaglądał 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#8
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Dziś nie na czym się pochwalić, chyba że półgodzinne lekkie cardio i rolowanie się liczy? 😉 Niska aktywność, bo pogoda nie dopisuje. Za to w kuchni się trochę realizowałam, także wlatują zdjęcia szamy. Trzeba się porządnie naładować przed jutrzejszym treningiem dołu 🙂

Załączone pliki


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#9
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

żebym ja miał kogoś komu się chce  fit cuda w kuchni wymyślać :D to życie było by piękne 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#10
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

U mnie domownicy nie narzekają :D 

 

Niedzielny trening kompletnie pozbawiony mocy, dieta niestety też "zaniedbana" ogólnie powiedzmy, że nie jestem zadowolona. No cóż , ale upadki sie zdarzają, element gry. 

 

Fronty 3s 40kgx1 37,5kgx2 30kgx5
MC 3s 60kgx3 55kgx8x8
Martwy na 1 nodze z hantlem 3s 20kgx12x12 18kgx15
Uginanie leżąc 3s 

 

Ogólnie planuję jeszcze zrobić minicuta ok. 4 tyg tak przed latem, bo "masę" ciągnę już jakiś czas, parę kilo poszło, toteż odpoczynek jak najbardziej się przyda.

Kalorie ścinam o 20% więc zostaje jakieś 1750kcal. 


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#11
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017
Pierwszy dzień minicuta, trening GÓRA SIŁA :) 
W zasadzie dobrze poszło, szczególnie jestem dumna z dzisiejszego OHP. W końcu cuś drgnęło w rajstopach  :lol:  :P
 
OHP 4s 22,5kgx5x5 20kgx8x8
Podciąganie podchwyt CCx5x4x5
WL 4s 32,5kgx3x3 30kgx6  [słabo u mnie z eksplozywnością, więc w ostatniej serii zrobiłam 27,5kgx5 z pauzą ]
Wiosło hantle 4s  20kgx7x7 18kgx11x11
Akcesoria ( Bic, Tric, Wznosy po 3s) 
 
 
PS Nie, nie mam zeza :D

Załączone pliki

  • Załączony plik  bicxd.jpg   45,28 KB   1 Ilość pobrań

Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#12
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017
Nie ma co pisać, bo reszta tygodnia przeznaczona na deload. Chcę wykorzystać wolne i ruszyć z "pełną parą" z treningami.

To roztrenowanie wygląda nieco inaczej i zamiast kilku lekkich treningów zrobiłam tylko jeden zwykły, a potem zdecydowałam się na przerwę. Wiem, że to nie do końca optymalne, ale również z racji babskich dni podjęłam taką decyzję.

Koniec nudzenia, trochę zdjęć i do następnego porządnego treningu 😜

Załączone pliki


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#13
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Po deloadzie pierwszy trening góry,z którego do końca nie jestem zadowolona, bo zakwasy core nie pomagały wcale przy ławie ani OHP, ale poszedł rekord w żołnierskim 25kgx3 ;) Całość prezentuje się następująco :

 

OHP 4s 25kgx3 22,5kgx5 20kgx7x7 
Podciąganie 4s CCx5x4x4 (zapomniałam zrobić ostatniej serii.. :o )
WL 4s 32,5kgx2 30kgx6x6 27,5kgx8
Wiosło hantle 4s 20kgx8x8 18kgx10x10

Izolacje ( Bic, Tric, Wznosy po 3s)

 

Zdaję sobie sprawę, że nie startuję w żadnych zawodach, nie mam własnego kanału itp. więc raczej dziennik ten prowadzę dla siebie samej, bo ostatnimi czasy bardzo zaniedbywałam dietę i treningi co do mnie nie podobne. Więc choć motywacja to bzdura :D to jednak takie prowadzenie uczy jakiejśtam systematyczności w tym co się robi  :rolleyes: A jeśli kto to w ogóle czyta to niech gdzieś da znać  :unsure:

 

Zdjęcia michy z dziś niestety są za duże i nie idzie wczytać (czyżby to aluzja, że powinnam zacząć redukcję? )   :)   

PS Jak wczytać film na forum? Z tym też nie mogę sobie poradzić i proszę o wskazówki.

Pozdro! ^^


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#14
hiszpanianieruchomosci

hiszpanianieruchomosci
  • Tytuł: Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 161
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 09 maj 2017

dziennik treningowy jest świetną sprawą

page



#15
StefanS

StefanS
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 27 cze 2017

Powodzenia :) na pewno będę zaglądał :)
Jest już super :)



#16
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Nie będzie dzisiaj rozpiski treningu, z powodu zerowej siły i motywacji. Oprócz tego pewne jest jedno, że bardzo zniechęciłam się do przysiadów... Nie wiem czy jest to wina mojej budowy (długie nogi, krótki tors) że wygląda on tragicznie, pochyla mnie. Próbowałam z krążkami, jednak z relatywnie małym ciężarem, bo szło to baaaardzo niestabilnie. Jest mi wstyd, że na ławce poziomej wyciskam siłowo taki sam ciężar jak w siadach idzie... To samo z martwym: klasyk 2x większy ciężar....  :unsure:  

Jednakże z moim charakterem niemożliwością jest odpuszczenie,  nawet jeśli miałabym siadać i codziennie to tak też będzie!  :D   

Także schodzę z ciężaru do 30kg na przedziale SIŁOWYM  :huh:  :huh:

Celem będą właśnie przysiady a w zasadzie ich poprawienie, bo obecnie bardzo się zawzięłam.

 

 

Tymczasem ja to tylko tu zostawię... :ph34r:

 

video-1498393668.mp4


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#17
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Hejka forum, wprowadzone zostały generalne zmiany jeśli chodzi o plan treningowy. Może w końcu ten progress pójdzie lepiej i bez wymyślego kombinowania. Otóż będzie grane FBW Sakera co 48 godzin  ;) 

Wcześniej nie pasowały mi takie dni treningowe, ze względu na szkołę nie miałam mozliwości trenowania co 2 dzień. Wersja dla kobiet naturalnie  :rolleyes:


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#18
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Dobra, pierwszy dzień treningowy za mną. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się 3godzinnego siedzenia na siłowni, a poszło całkiem nieźle ( no, poczekaj aż dojdziesz do konkretnych ciężarów :P ). Klamoty z wczoraj co prawda śmieszne, ale chcę powoli dokładać także bez spiny na czilu  :D

 

Siady 5x5 30kg
WL 5x5 27,5kg
Wiosło 5x5 30kg
Hip Thrust 3x8 60kg
Allahy Wznosy Łydki 3x8                                                            
 
Łydy to zrobiłam chyba tylko jedną serię, nie odstają szczególnie, poza tym kto robi łydki ten gruby i brzydki czy jak to tam było :) 
 
 

Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#19
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Niestety należę do osób, które nawet będąc na minicut potrafią cofnąć się z ciężarem. Dzisiejszy trening B prezentuje się następująco:

 

Klasyk 5x5  55kg

OHP 5x5 22,5kgx4x4x4 20kgx6x6
Podciąganie 5x5 CCx3,5x4x4x3,5 negatywyx5
Bułgarski 3x8 6kg (w 1 ręce)
Decha 3x45s
Odwodzenie i Łydy 3x8

 

Nie wiem czy nie wejdę na wyższe kalorie wcześniej, bo już gorzej się czuję i na treningach również to widać. 

Kto tam potrafi mnie konstruktywnie skrytykować to będę wdzięczna :)

 

http://uploadfile.pl...414---oi52.html


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/


#20
fit_dumpling

fit_dumpling
  • Autor tematu
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 80
  • Reputacja: 7
  • Rejestracja: 15 cze 2017

Hejka,dzisiaj drugi trening A . Masełko - wszędzie dołożone po 2,5 kg. 

 

Siady 5x5 32,5kg 

WL 5X5 30kg

Wiosło 5x5 32,5kg

Wznosy 3x8

Hip Thrust 3x8 62,5kg

Allahy 3s

 

Co ja pocznę jak truskawki się skończą ?  :blink:  


Zapraszam do śledzenia babskich "wyczynów" :D  ----> http://www.wkforum.p...do-normalności/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016