Skocz do zawartości





Zdjęcie

Masa czy redukcja?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1
hubz

hubz
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 2
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 09 kwi 2017

Cześć. Chciałbym zapoznać się z waszą opinią w kwestii tego, czy powinienem masować czy redukować. Ogólnie ćwiczę jakieś 4 miesiące, kiedyś ćwiczyłem pół roku w liceum, ale było to kompletnie nieprzemyślane i stracone pół roku i mam wrażenie, że teraz zaczynałem praktycznie od nowa. Teraz też nie jestem zadowolony z efektów, mam wrażenie że rozwijam się w żółwim tempie i uznałem, że potrzebuję waszej rady. Od marca do czerwca byłem na masie, w czerwcu zacząłem robić lekką redukcję. Przez te 4 miesiące robiłem fbw Sakera, ale tydzień temu zacząłem robić push&pull&legs 5 razy w tygodniu. Oto zdjęcia mojej sylwetki.

 

edit: zapomniałem napisać, mam 20 lat

Załączone pliki

  • Załączony plik  fot1.jpg   163,89 KB   12 Ilość pobrań
  • Załączony plik  fot2.jpg   163,54 KB   5 Ilość pobrań
  • Załączony plik  fot4.jpg   166,96 KB   6 Ilość pobrań


#2
pedegie

pedegie
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 1
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 03 lip 2017

Ja bym redukował. Co to znaczy w żółwim tempie? Wrzuć może ten swój plan do oceny (w odpowiednim dziale forum) bo podejrzewam, że nie jest optymalny. Z twoim stażem na każdym planie powinieneś notować szybki progres. 4 miesiące i push pull legs 5 dni w tygodniu / fbw Sakera? Stawiałbym na za dużą objętość treningową ale to wróżenie z fusów



#3
hubz

hubz
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 2
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 09 kwi 2017

Fbw Sakera robiłem 3 razy w tygodniu, push&pull jest Szmex'ego z jednego z jego ostatnich filmików, tylko zmniejszyłem sobie objętość, właśnie ze względu na to, że redukuję. Żólwie tempo - nie wiem, może tylko tak mi się wydaje. Wyniki siłowe mam moim zdaniem słabe, biorąc pod uwagę to, że kiedyś mimo wszystko te pół roku ćwiczyłem. Na ławkę dziś zrobiłem 3x4 x 60kg, przysiad 3x3 x 80kg, ale 2 tygodnie temu testowałem maxa i zrobiłem 1 x 100kg, weszło ciężko i więcej się bałem, byłem bez asekuracji. Martwy ostatnio 3x3 x 100kg.



#4
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3353
  • Reputacja: 449
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów
Redukcja.

7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#5
Cubix

Cubix
  • Tytuł: Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 218
  • Reputacja: 23
  • Rejestracja: 26 kwi 2014

Redukuj na lekkim deficycie, z 4 miesięcznym stażem to jeszcze można czynić cuda na kiju :D


Zapraszam do mojego dziennika treningowego :)

 

http://www.wkforum.p...oject-20162017/


#6
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3257
  • Reputacja: 361
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

przylóż się do treningu i redukuj 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#7
mavan

mavan
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 2
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 20 lip 2017

Redukuj i pokaż swój plan treningowy 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016