Skocz do zawartości





Zdjęcie

Redukcja- dodatkowa aktywność - ile kcal dorzucić?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
Spartanin

Spartanin
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 62
  • Reputacja: 2
  • Rejestracja: 27 cze 2016

Proszę o Wasze stanowisko co zrobilibyście na moim miejscu.
Na redukcji obecnie leci 3 tydzień gdzie nie obcinam kalorii bo w końcu coś ruszyło i schodzi waga i pas - 2450kcal.
Wzrost 185cm, waga 95, makro to około W 150, T 110, B 210.
Cały ten czas miałem też stałą aktywność - tj. co 2 dzień fbw siłowy i tabata/interwały. W środę po treningu siłowym 60 minut grałem w piłkę - dorzuciłem więc 300 kcal.
Jutro jadę na turniej, gdzie na pewno czekają mnie 4 spotkania 2x10minut (w czasie przeszło 3-ech godzin) + ewentualnie po półtorej godziny kolejne 2. Planuje dorzucić kcal z samych węgli prostych jak banan czy rodzynki i podjadać między gierkami.
Pytanie główne brzmi ile kcal mogę śmiało dorzucić?



#2
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3269
  • Reputacja: 441
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów
300-500 kcal będzie ok.

7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#3
Spartanin

Spartanin
  • Autor tematu
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 62
  • Reputacja: 2
  • Rejestracja: 27 cze 2016

Zgodnie z moimi planami. Dzięki



#4
tylkosiła

tylkosiła
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 305
  • Reputacja: 18
  • Rejestracja: 01 kwi 2015
  • LocationWarszawa

Też obstawiałbym 500 kalorii, czasami wystarczy że policzysz coś na oko, szczególnie jeśli mówimy o jednym dniu ;) W przypadku organizmu i tak liczy sie bardziej kaloryka z całego tygodnia, niż jednego dnia



#5
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3165
  • Reputacja: 351
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

To jak koledzy wyżej  piszą, to coś na tym wymyśl. Generalnie ja uważam- że to absurdalne podejście, a normalnie jem tak, a jak dodam aktywnosci to  ile " kcal mam dodac" jakby cos mialo sie stac, jakby zycie to byl schemat w slowniku. Po prostu jak bedziesz glodny zjedz wiecej, jak nie to nie jedz kilka dni w tą czy w tamtą nic nie zmieni 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016