Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trener personalny aj ef bi bi pro

• Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

vanilla

vanilla
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Reputacja: 0

Chciałbym się zapytać was o kursy na trenera personalnego. Myślę o pracy na takim stanowisku, może się spodoba, bo ludzie chwalą. Wiedzę po paru latach treningów i czytania jakąś mam, chodzę na kursy i studiuję w tym kierunku więc cały czas to idzie w stronę rozwoju, porównując z większością trenerów jakich spotkałem ja czy moi znajomi to jest ze mną nieźle - jednak aby pracować nie wystarczą same umiejętności, praktycznie wszyscy pracodawcy wymagają "uprawnień trenera personalnego" i nie jest to istotne czy ktoś ma 17 lat doświadczenia ( :lol: ) i coś umie, czy nie zna podstaw - ma być papierek. Później pracodawcy pewnie i tak weryfikują wiedzę, ale jednak bez dokumentów ani rusz. Jak wiadomo większość z takich kursów na trenera nie jest zbyt wiele warte w związku z tym chcę załatwić to jak najtaniej, a wiedzę zdobywać w rzeczywiście efektywny sposób. Moje pytanie odnośnie najprostszego i najtańszego sposobu jaki znalazłem:

https://www.groupon....ortu-for-fame-4

https://www.groupon....nie-poprawni-14

To wystarczy? Po zaliczeniu tego egzaminu i otrzymaniu dokumentów o których tam piszą pracodawcy będą zadowoleni? Czy jednak to co tam prezentują nie uprawnia do pracy?

Pozdrawiam

bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Reputacja: 441
  • LocationTarnów

Wygląda to na reklamę, ale słyszałem o trenerach po kursie online który pracują na siłowni i są uznawani za guru... Na pewno nie polecam takiego kurs, ale wiadomo lepiej miec więcej papierków w dzisiejszych czasach niż nie mieć wcale.

7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com

kofeina123

kofeina123
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Reputacja: 56