Skocz do zawartości





Zdjęcie

Liczba powtórzeń na daną partie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
xamsh

xamsh
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 17
  • Reputacja: 1
  • Rejestracja: 06 wrz 2014

Witam

Chciałem zapytać jak to jest z ilościa powtórzeń na daną partie podczas treningu. Chodzi o to czy można ćwiczyć dany mięsień w różnych zakresach na jednym treningu. Przykładowo zrobie klatkę 4x5 na płaskiej a następnie 3x10 hantle skos albo Butterfly. Kiedyś chyba w jednym z filmow Saker mowil zeby nie mieszac ilości potwórzeń na jednym treningu ale nie pamietam dokładnie wiec chciałem sie upewnic.

 

 



#2
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3286
  • Reputacja: 441
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów
Możesz mieszać ilość powtórzeń nawet na jednej sesji treningowej. Ponieważ posiadamy włókna szybko i wolno kurczliwe. Jedne potrzebują więcej powtórzeń drugie mniej i większy ciężar.

7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#3
xamsh

xamsh
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 17
  • Reputacja: 1
  • Rejestracja: 06 wrz 2014

A dobra czyli rozumiem że klatka w przedziale 4x5 i 4x10 w jednej sesji treningowej to całkiem w porządku? 



#4
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3286
  • Reputacja: 441
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Tak, ale na inne partie też mieszaj powtórzenia. Głównie z tego co pamiętam tylko barki mają zdecydowana przewagę włókien, które potrzebują więcej powtórzeń u każdego człowieka. Ale oczywiście właśnie to zależy od genetyki.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#5
tylkosiła

tylkosiła
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 305
  • Reputacja: 18
  • Rejestracja: 01 kwi 2015
  • LocationWarszawa

Śmiało mieszaj, choć zależy to też oczywiście od tego czy ćwiczysz typowo siłowo, czy jednak hipertrofia też cię interesuje.



#6
xamsh

xamsh
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 17
  • Reputacja: 1
  • Rejestracja: 06 wrz 2014
Sytuacja wyglada tak ze ćwiczę push pull z podziałem na siłowy i hyper ale właśnie w tym siłowym chciałbym dodać po jednym ćwiczeniu w push na kalte i w pull na plecy gdyż chciałbym zrobić na te partie priorytet(ogólnie góra ciała). I dlatego chciałem dopytać czy w siłowym typowo 3-5 ruchów mogę zrobić jedno cieczenie na kalte w większym zakresie :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016