Skocz do zawartości





Zdjęcie

Redukcja - Prawda?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1
Mazurkiewicz

Mazurkiewicz
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 11
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 06 sie 2017

Witam otóż mam 17 lat , waga 82 , wzrost 183

Redukować to prawda ?

https://zapodaj.net/...b18a09.png.html

https://zapodaj.net/...0f352e.png.html

https://zapodaj.net/...6264bf.png.html

jakie będą najlepsze suplementy żeby zrzucić wagę i spalić tłuszcz ?



#2
sqn4life

sqn4life
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 99
  • Reputacja: 4
  • Rejestracja: 22 maj 2017

Witam, ja bym zredukował sam dla siebie, żeby te mięśnie trochę odkryć. 2-3 miesiące na deficycie nie dużym wystraczy bez żadnych supli, spalacze to w większości placebo, jezeli chcesz takie coś to wpisz sobie po prostu jakiś ranking spalaczy i będziesz miał opinie wielu ludzi, ale mówie - podstawa deficyt bez tego żaden spalacz nie pomoże :) Cardio także polecam lub interwały dla zbicia kalorii, powoli dorzuć ale też bez zajeżdżania się codziennie po godzine.



#3
Mazurkiewicz

Mazurkiewicz
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 11
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 06 sie 2017

Witam, ja bym zredukował sam dla siebie, żeby te mięśnie trochę odkryć. 2-3 miesiące na deficycie nie dużym wystraczy bez żadnych supli, spalacze to w większości placebo, jezeli chcesz takie coś to wpisz sobie po prostu jakiś ranking spalaczy i będziesz miał opinie wielu ludzi, ale mówie - podstawa deficyt bez tego żaden spalacz nie pomoże :) Cardio także polecam lub interwały dla zbicia kalorii, powoli dorzuć ale też bez zajeżdżania się codziennie po godzine.

Abym schudł szybko itd. ile najlepiej przyjąć B/W/T na 1kg masy ciała ?

// Zamierzam codziennie jeździć z rana rowerem z 30-40 minut.



#4
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3421
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Zacznij od trzymania diety, co do makroskładników na początek to białko 1,6 - 2g / kgmc, tłuszcze 0,8 - 1,5g / kgmc i reszta zapotrzebowania kalorycznego to węglowodany. Co do suplementów nie potrzeba ci żadnych na początek, z resztą one mają tak mały wpływ.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#5
Mazurkiewicz

Mazurkiewicz
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 11
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 06 sie 2017

Zacznij od trzymania diety, co do makroskładników na początek to białko 1,6 - 2g / kgmc, tłuszcze 0,8 - 1,5g / kgmc i reszta zapotrzebowania kalorycznego to węglowodany. Co do suplementów nie potrzeba ci żadnych na początek, z resztą one mają tak mały wpływ.

Ok . Mam do dyspozycji białko od Olimpa 100% Natural Whey brać je na noc czy po treningu ?

I jakbyś mógł powiedzieć. Ile najlepiej B/W/T przed / po treningu



#6
tylkosiła

tylkosiła
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 325
  • Reputacja: 19
  • Rejestracja: 01 kwi 2015
  • LocationWarszawa

Nie bądź aż tak rygorystyczny bo oszalejesz, jedz tak jak ci wygodnie. Tłuszczy 1g/kg masy ciała, białka daj +- 2g/kg i reszta węgli - to na cały dzień. Odżywkę białkową bierz sobie po treningu.



#7
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3421
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Ok . Mam do dyspozycji białko od Olimpa 100% Natural Whey brać je na noc czy po treningu ?
I jakbyś mógł powiedzieć. Ile najlepiej B/W/T przed / po treningu


Białko w prochu jesz tylko wtedy gdy w jakiś dzień z jedzenia nie osiągniesz tych przykładowych 2g / kgmc. Co do posilku przed i po treningu jedz jak ci pasuje byle jakieś źródło białka było w nich. Powiedzmy 30g jak będzie mniej lub więcej nie ma znaczenia.

7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#8
Mazurkiewicz

Mazurkiewicz
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 11
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 06 sie 2017

Białko w prochu jesz tylko wtedy gdy w jakiś dzień z jedzenia nie osiągniesz tych przykładowych 2g / kgmc. Co do posilku przed i po treningu jedz jak ci pasuje byle jakieś źródło białka było w nich. Powiedzmy 30g jak będzie mniej lub więcej nie ma znaczenia.

Może być ?



#9
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3421
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Okej, ale w kolacji jesz 25g twarogu? Lepiej tam sobie wrzuc 70g owsianych lub 70g makaronu ze sniadania i będzie super. Warzywa jedz oczywiscie bo ich tutaj nie widze, chyba ze nie wliczasz.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#10
Mazurkiewicz

Mazurkiewicz
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 11
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 06 sie 2017

Okej, ale w kolacji jesz 25g twarogu? Lepiej tam sobie wrzuc 70g owsianych lub 70g makaronu ze sniadania i będzie super. Warzywa jedz oczywiscie bo ich tutaj nie widze, chyba ze nie wliczasz.

Ok, dzięki !

Warzyw nie wliczam , generalnie warzywa (papryka,ogórek jakiś pomidor) będzie przy obiedzie,2 posiłku)

Twaróg dać do śniadania , makaron/owsiane do kolacji ?



#11
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3421
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Ok, dzięki !
Warzyw nie wliczam , generalnie warzywa (papryka,ogórek jakiś pomidor) będzie przy obiedzie,2 posiłku)
Twaróg dać do śniadania , makaron/owsiane do kolacji ?

Tak.

7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#12
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3381
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Moim zdaniem, też - lepiej ładować twaróg rano niż na noc. 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#13
adrianna.k

adrianna.k
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 14 sie 2017

Dobra dieta + masa jakościowa






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016