Skocz do zawartości





Zdjęcie

FBW przeładowany?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1
Sadrill

Sadrill
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 05 maj 2017

Witam,

Pisałem już w przyklejonym poście ale nie otrzymałem odpowiedzi.

 

Ćwiczyłem swego czasu kalistenikę ( ok 2,5 roku ) i przesiadłem się na ciężary. 3-4 miesiące korzystałem z planu Sakera. Przesiadka na wolne ciężary więc i przyrosty były satysfakcjonujące.  Od ponad 2 miesięcy wszystko stanęło. Siłowo jest ok ale objętościowo zero progresu. Trochę namieszałem w planie i nie wiem czy nie za ostro.

Jako, że pracuję fizycznie dorzuciłem do diety 1k kalorii w śniadaniowym shejku. ( ~1k kalorii, 55g białka, 46g tłuszczu, 110 g węgli ).

 

Wiek: 33

Wzrost 178

Waga 80 kg

 

 

Trening trzy razy w tygodniu ( poniedziałek, środa, piątek )

Mój trening wygląda następująco :

 

 

Trening A

Przysiady ze sztangą 5x5

Prostowanie nóg na maszynie 3x8

Łydki 3x8

Podciąganie nachwytem szeroko 3x8

Wiosłowanie 5x5

Dipy wersja na klatkę - 5xmax ( bez obciążenia)

Wznosy bokiem 3x8

Zginanie przedramion - hantle 5x5

Zginanie przedramion - gryf prosty 3x8

Wyciskanie francuskie 3x8

Wyprosty przedramion - wyciąg górny 3x8

Allahy 3x8

Kółko 3x10

 

Trening B

Martwy ciąg 5x5

Prostowanie nóg na maszynie 3x8

Łydki 3x8

OHP 5x5

Dipsy - wersja na triceps 5x8-10

Rozpiętki na łąwce płaskiej 3x8

Podciąganie podchwytem 3x8

Zginanie przedramion - hantle 5x5

Zginanie przedramion - gryf prosty 3x8

Wyprosty przedramion - wyciąg górny 3x8

Deska

 

Ćiężar w każdych seriach stały.

Ćwiczenia wielostawowe - progres liniowy. W każdą środę +2.5 kg

Ćwiczenia izolowane - tutaj nie wiem jak dobierać ciężar. Czy maks do tych 8-10 powtórzeń czy dodawać co jakiś czas.

 

Jestem totalnym świeżakiem jeżeli chodzi o siłownię i proszę o pomoc. Trenerzy na siłowni nie bardzo chyba błyszczą wiedzą bo każdy mi mówi co innego. Co do techniki w danych ćwiczeniach też mają odmienne zdanie.

 

Liczę na pomoc.

Z góry dzięki.



#2
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3353
  • Reputacja: 449
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Trening to jakiś cyrk, kilka dobrych ćwiczeń i nie wiem co to ma być... Weź zwykły plan, stworzony przez Sakera na pewno lepiej na tym wyjdziesz.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#3
Sadrill

Sadrill
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 05 maj 2017
Rozumiem. Czyli przekombinowalem. A jak sprawa wyglafa z obciążeniem? W ćwiczeniach izolowanych dodawać nardziej pid maxy czy zostawiać jakiś zapas?

#4
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3257
  • Reputacja: 361
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Weź złap się za coś typu FBW sakera, robienie więcej jest gorsze niż robienie mniej- chociażby art. BARBELL BROTHERS o tym poczytaj, przeładowanie prowadzi nie tyle do braku progresu co nawet regresu tego co miales obecnie... 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#5
Sadrill

Sadrill
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 05 maj 2017
Dzięki. Wracam do podstaw w takim razie. A podpowiecie coś na temat obciążenia w tych cw izolowanych?
I sorka za wcześniejszy post. Pisany na szybko i na telefonie.

#6
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3353
  • Reputacja: 449
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Dzięki. Wracam do podstaw w takim razie. A podpowiecie coś na temat obciążenia w tych cw izolowanych?
I sorka za wcześniejszy post. Pisany na szybko i na telefonie.

Zostawiaj zapas te 1-3 powtórzenia, skup się na technice.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#7
Sadrill

Sadrill
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 05 maj 2017
Dzięki wielkie za pomoc.

#8
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3257
  • Reputacja: 361
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Powodzenia ! 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#9
Sadrill

Sadrill
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 05 maj 2017

Pomęczę Was jeszcze trochę. 

Mam problem z kapturami, tj wizualnie kuleją w porównaniu do całej sylwetki. Czy mogę dodać szrugsy ze sztangą zaraz po wiosłowaniu czy w chwili obecnej odpuścić to ćwiczenie?



#10
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3353
  • Reputacja: 449
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Pomęczę Was jeszcze trochę. 

Mam problem z kapturami, tj wizualnie kuleją w porównaniu do całej sylwetki. Czy mogę dodać szrugsy ze sztangą zaraz po wiosłowaniu czy w chwili obecnej odpuścić to ćwiczenie?

Przy wiosłowaniu i martwych ciągach, pracują kaptury. Daj sobie czas urosną, nie musisz robić dodatkowego ćwiczenia.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#11
Sadrill

Sadrill
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 7
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 05 maj 2017

Zrozumiano. Dzięki.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016