Skocz do zawartości





Zdjęcie

Push/pull power/hyper 4dni do oceny!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1
Navath

Navath
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 4
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sie 2017

Siemka, do tej pory cwiczylem splitem 5x5 dolaczajac jedno cwiczenie na kazda partie w ilosci 3 serii po 8-12 powtorzen, chcialbym teraz zmienić na push/pull z naciskiem na klatkę i plecy. Staż okolo 2,5 roku, waga 76kg po redukcji aktualnie, wzrost 177cm. Kalorycznosc teraz na poziomie 2000 w dni niskie i 2400 w dni wysokie. Proszę kogoś o konkretną ocene planu ponizej :D 
 

PUSH power:
Wyciskanie na płaskiej - 4s x 3-5p
wyciskanie skos dodatni - 3s x 3-5p
Wyciskanie hantli siedząc / OHP - 3s x 3-5p
Siady - 3s x 3-5p
Francuzy - 3s x 3-5p
Wznosy bokiem - 3s x 3-5p
Wspiecia na palce - 3s x 5-8p
 
 
PULL power:
Martwy ciąg - 3s x 3-5p
Wiosłowanie nachwytem szeroko - 4s x 3-5p
podciąganie na drążku - 4s x 3-5p
Facepull - 3s x 5-8p
Uginanie ramion ze sztangą - 3s x 3-5p
Brzuch - wg uznania
 
 
PUSH hyper:
Wyciskanie na płaskiej - 4s x 8-10p
wyciskanie skos+ - 3s x 8-10p 
Wyciskanie hantli siedząc / OHP - 3s x 8-10p
Siady - 3s x 8-10p
Francuzy 3s x 8-10p
Wznosy bokiem - 3s x 10-12p
Wspiecia na palce - 3s x 15-20p
 
 
PULL hyper :
Martwy ciąg - 3s x 8-10p
Wiosłowanie nachwytem szeroko - 4s x 8-10p
podciąganie na drążku - 4s x 8-10p
Facepull - 3s x 15-20p
Uginanie ramion ze sztangą - 3s x 8-10p 
Brzuch - wg uznania


#2
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3421
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Zdecydowanie przesadziłeś z objętością.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#3
Navath

Navath
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 4
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sie 2017

Dlaczego? Czyli wg Ciebie powinienem odrzucic jakies cwiczenia? 



#4
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3381
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

usuń na pewno MC w dniu hyper.. .to nie jest warte świeczki, ćwiczenie nie rozbudowuje dobrze pleców ... więc działa bardziej na wzmocnienie, stabilizacje i siłe- więc jako siłowe, tylko i wyłącznie.


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#5
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3381
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Dlaczego? Czyli wg Ciebie powinienem odrzucic jakies cwiczenia? 

wiecej nie znaczy lepiej, robiąc taką objętość albo będziesz stał w miejscu ... albo w koncu sie cofał. Overloading jest gorszy niż robienie mniej ... 

W jakim celu ćwiczenia strikte siłowe, stabilizacyjne chcesz robic na hyper? Np. siady? Co chcesz tym uzyskac ? 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#6
Navath

Navath
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 4
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sie 2017

wiecej nie znaczy lepiej, robiąc taką objętość albo będziesz stał w miejscu ... albo w koncu sie cofał. Overloading jest gorszy niż robienie mniej ... 

W jakim celu ćwiczenia strikte siłowe, stabilizacyjne chcesz robic na hyper? Np. siady? Co chcesz tym uzyskac ? 

W sumie nie wiem, plan ukladalem wzorujac sie na innych planach i ogladajac Youtuba. Glownym moim celem przy przejsciu ze splita na wlasnie taki push/pull bylo stymulowanie konkretnej partii dwa razy w tygodniu, wiec myslalem ze to dobry pomysl wrzucic te same cwiczenia w dniu power i hyper zmieniajac jedynie zakres powtorzen a tym samym ciezar.

Czyli sugerujesz zebym ogolnie MC nie robil w hyper i siady tez stamtad wyrzucil? :o



#7
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3381
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

stymulowanie mięsnia nie musi być tym samym ćwiczeniem :) !  sam fakt, że mógłbyś robić te same treningi w tygodniu czytaj te same treningi push/pull a skupić się na progresji objętośći w skali tygodnia np poprzez dokładanie powt. ciężaru, manipulacje innego typu.

Sugeruje, takie moje zdanie- bo uważam że to ZNACZNIE obciąża układ nerwowy, prowadzi w dużej mierze do kontuzji ...


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#8
Navath

Navath
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 4
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sie 2017

Fakt, cwiczenia moga byc zmienne, to teraz dalo mi do myslenia bo pojawiaja sie dwie opcje:
- zupelnie wykluczyc MC i siady z hipetroficznego dnia
-zastapić je innym, nie wielostawowym cwiczeniem.

Tak wiec doradź mi tylko jeszcze czy zastapic to innym cwiczeniem tak jak napisalem wyzej czy moze po prostu zwiekszyc o jedną serie wymienione cwiczenia w dniu power? :D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016