Skocz do zawartości





Zdjęcie

Dieta na mase 3250 kcal do sprawdzenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1
Kocur132

Kocur132
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 3
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 12 sie 2017

Witam,mam 18 lat waże 60kg i ok. 180cm wzorstu. Ułozyłem sobie taką dieta i prosiłbym was o sprawdzenie i ocene ew. propozycje co dodac, co zamienić tylko jak najprostsze i szybkie do zrobienia posiłki ponieważ nie mam za duzo czasu na eksperymentowanie w kuchni ;D

 

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Załączone pliki



#2
sqn4life

sqn4life
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 77
  • Reputacja: 1
  • Rejestracja: 22 maj 2017

Przesadziłeś... Makro złe, produkty złe. Zacznij od tego, że tłuszcze ustaw 1g/1,5g na mase ciała, a białko maksymalnie 2g na masie ciała reszta węgle... Źródła tych makroskładników są tragiczne, poczytaj sobie troszke, wpisz w google nawet czy na youtube najlepsze źródła białka, węgli, tłuszczy, zapoznaj się z tym, bo to podstawa podstaw. Polecam nawet filmiki dacosta tv na youtube on spoko tam opisuje itd Pozdro



#3
Kocur132

Kocur132
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 3
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 12 sie 2017

Dlaczego złe produkty? Pierś, twaróg, serek wiejski najlepsze zródła białka, ryz najelpsze zródło węgli. Co do bułek to robie do szkoły dlatego 7-15 jem 3 bułki ;d Makro do poprawy ale dlaczego złe produkty? Mogłbyś dac jakies przykładowe zastępcze?



#4
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3065
  • Reputacja: 349
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

 twaróg, serek wiejski najlepsze zródła białka

 

heh no kurwa nie do końca 

- bułki... też nie bardzo produkt wiec moze rób omlety, albo noś pojemniki jakieś bo na pieczywie z 3 bułkami to nie widzę tego 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#5
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3065
  • Reputacja: 349
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

30 gram tłuszczy 500 ww... no zbawne makro... 

Druga sprawa mnóstwo przetworzonych cukrów, ciągle nabiał- moim zdaniem wszystko do wymiany. Troche za bardzo w JEDZ CO CHCESZ poszedłeś, chyba że ;D plan jest na zalanie sie jak prosie 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#6
Kocur132

Kocur132
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 3
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 12 sie 2017

Ok to bym zamiast twarogu i serka czerpał białko np. z jaj albo 2x pierś z kurczaka. Co do tłuszczy to oliwa z oliwek i orzeczy. A na bułki postaram sie znaleźć jakiś zamiennik. Wtedy będzie ok? Chodzi o same produkty bo ilosc zeby makro sie zgadzały to juz ułoże. :)



#7
sqn4life

sqn4life
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 77
  • Reputacja: 1
  • Rejestracja: 22 maj 2017

Zadbaj tez o błonnik - ryż biały to ogólnie też słaba opcja, spróbuj sobie kaszę gryczaną może Ci podejdzie z jakimś sosem pomidorowym i kurczakiem (pomidor obierasz gotujesz dodajesz jakieś zioła, papryke) i jest spoko posiłek nawet do szkoły w pojemnik. Druga opcja właśnie omlet to też fajna sprawa - 2 jaja, płatki owsiane, twaróg, ewentualnie jakieś kakao/białeczko dla smaku i git posiłek. Rano wyrzuć bułke daj jajecznicę z jakimiś warzywami, może papryka, pomidor, czy jakieś pieczarki - ja sobie robię w formie muffinek w takich foremkach i jest kot. :)



#8
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3065
  • Reputacja: 349
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

tylko sqn, skoro nie musi to po co ma pakowac b/t na śniadanie? ;] Jest na masie, to bez sensu jak nie ma problemów ze zdrowiem i jest młody.  Zresztą B/T sniadanie ... to mit jeśli chodzi o jakiś benefit u zdrowej osoby, która nie ma problemów z glikemią,  fakt błonnik spoko - brakuje go  lepiej z warzyw jednak a   kasze jaglana/gryczana jak najbardziej 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#9
sqn4life

sqn4life
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 77
  • Reputacja: 1
  • Rejestracja: 22 maj 2017

No bardziej chodziło mi o pomysł jako posiłek przed szkołą, żeby wyrzucić tę bułkę, której kolega jest ewidentnym zwolennikiem, a B/T/W wiadomo, że ma się zgadzać w ustalonych ryzach takich czy owakich :) a co do b/t na śniadanie to już nie weim czy to już jakieś placebo się wszystkim udzieliło od tych FIT nowinek ale chyba 95% populacji i w tym ja je "lepiej przyswaja" z rana w sensie lepsze samopoczucie i mniejsze zamulenie na żołądku oraz psychiczne (ma to podejrzewam związek z jakimś mniejszym czy większym wyrzutem insuliny przy spożyciu węgli), więc tak czy siak u mnie sie sprawdza takie rozwiązanie



#10
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3065
  • Reputacja: 349
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

nie no to fakt, ale też nie u każdego się sprawdza  u mnie po czasie było zamulenie i senność więc wróciłem na węgle. 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#11
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3151
  • Reputacja: 435
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Bułki jak zjesz z 2-3 razy w tygodniu spoko, warzywa jedz, dodaj tłuszcze obniż węglowodany. Te płatki na kolacje to jakiś żart daj sobie ich 10-30g dla smaku a reszte dobij owsianymi/jaglanymi/gryczanymi/zytnimi/orkiszowymi.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016