Skocz do zawartości





Zdjęcie

Hej!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1
yullie

yullie
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 13
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 22 sie 2017

Witam wszystkich.:) Mam na imię Julia, lat 16. :rolleyes: Forum poczytuję od kilku miesięcy. Powodów pojawienia się mojej osoby tutaj jest chęć zagłębiania wiedzy. I oczywiście - poprawienie wyglądu sylwetki, aktywizacja. Tak dla samej siebie, dla swojego poczucia estetyki. 

Będąc w gimnazjum totalnie odizolowałam się od sportu - na w-f'ie również nie ćwiczyłam, o zgrozo. :blink: Powodem tego była kontuzja kolana, na szczęście dzięki rehabilitacji ból ustąpił.

Efektem tego było spore przybranie na wadze... ogólne pogorszenie samopoczucia. :( Na dzień dzisiejszy 158cm/56kg

Od jakiegoś czasu staram się przekonać do aktywizacji. Póki co (jak na 3-letnie ślęczenie w domu bez ruchu) idzie nieźle; rower, rolki, skakanka... Co dalej? Nie wiem, ale staram się ograniczyć nadmierną ilość posiłku. Z słodyczami, gazowanymi napojami etc, nie mam problemu. Gorzej z objętością posiłków... :unsure:

Dzięki za przeczytanie tego wywodu. Miłego dnia/wieczoru. ^_^

 



#2
sqn4life

sqn4life
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 99
  • Reputacja: 4
  • Rejestracja: 22 maj 2017

Cześć - koniecznie dorzuć trening siłowy :) Przyspieszy metabolizm, spali troszkę kalorii. Co do objętości posiłków wystarczy je dobrze rozłożyć w ciągu dnia i czymś się zająć, żeby nie myśleć o jedzeniu (ja myślę 24 na dobę, nawet myślę co zjem na dwa, trzy dni do przodu  -_-  -_- ) Najlepiej wrzuć to co jesz do działu dieta, a ktoś pomoże.

Pozdrawiam



#3
yullie

yullie
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 13
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 22 sie 2017

Cześć - koniecznie dorzuć trening siłowy :) Przyspieszy metabolizm, spali troszkę kalorii. Co do objętości posiłków wystarczy je dobrze rozłożyć w ciągu dnia i czymś się zająć, żeby nie myśleć o jedzeniu (ja myślę 24 na dobę, nawet myślę co zjem na dwa, trzy dni do przodu  -_-  -_- ) Najlepiej wrzuć to co jesz do działu dieta, a ktoś pomoże.

Pozdrawiam

Mam to gdzieś z tyłu głowy. Kwestia braku sprzętu, odpowiedniej wiedzy. Niemniej jednak pracuję nad tym. Myślę też o zakupie karnetu na siłownię... :)

To jest właśnie mój problem... jem, jak mi się nudzi. :unsure:



#4
sqn4life

sqn4life
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 99
  • Reputacja: 4
  • Rejestracja: 22 maj 2017

Karnet na siłke, trening obwodowy i zajawka bardzo szybko się pojawi :) Pooglądaj ćwiczenia na youtube jak poprawnie się wykonuję i spróbuj jakiegoś 5x5 fbw sakera 



#5
yullie

yullie
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 13
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 22 sie 2017

Karnet na siłke, trening obwodowy i zajawka bardzo szybko się pojawi :) Pooglądaj ćwiczenia na youtube jak poprawnie się wykonuję i spróbuj jakiegoś 5x5 fbw sakera 

Tak zrobię! :D Dzięki za wskazówki. ^_^



#6
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3378
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

j/w trening siłowy jest  najlepszy jeśli chodzi o poprawienie kondycji  ( wyglądu, wagi ) ciała. 

Powodzenia 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#7
yullie

yullie
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 13
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 22 sie 2017

j/w trening siłowy jest  najlepszy jeśli chodzi o poprawienie kondycji  ( wyglądu, wagi ) ciała. 

Powodzenia 

Jestem tego świadoma. Już pomijając powierzchowność... Kurdę, jak fajnie jest z dnia na dzień być w stanie (dla przykładu) podnieść więcej? :D

Dzięki. 



#8
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3378
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

nie tylko z dnia na dzień, ale z tygodnia na tydzień cieszy jak najbardziej, a przynajmniej powinno 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#9
yullie

yullie
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 13
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 22 sie 2017

nie tylko z dnia na dzień, ale z tygodnia na tydzień cieszy jak najbardziej, a przynajmniej powinno 

To było luźne stwierdzenie, odnoszące się do frazeologizmu "żyć z dnia na dzień". :P 

Oczywiście masz rację. U każdego progres będzie inaczej rozciągał się w czasie. 



#10
Elwirka1

Elwirka1
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 03 wrz 2017

Czesc :D



#11
yullie

yullie
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 13
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 22 sie 2017

Czesc :D

Heja! 



#12
Michał Madeja

Michał Madeja
  • Tytuł: IFBB PRO
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 1123
  • Reputacja: 128
  • Rejestracja: 24 maj 2015
  • LocationDębica

Siema :D Tak, trening siłowy dobrze ułożony pod jednostkę to chyba najlepszy sposób aktywności dla każdego człowieka. 

Wzmacnia kości, kształtuje sylwetkę, a połączony z dietą to już bajka <3 

Nie ćwicz bez planu bo to najgorsze co może być :D 

Tu masz parę wskazówek -> 

A trening -> 

Tylko Szmexy podał link do takiego z izolacjami ja bym stawiał na początek na podstawy.

 

Góra poniedziałki i czwartki:

rotacje zewnętrzne https://www.youtube.com/watch?v=4zKn1qnnSlo 4x12 malutki ciężar, łapty w tył i dół ->  wzmacnia rotatory (zdrowe barki, bez kontuzji)

wyciskanie leżąc

wiosłowanie (jakieś bez opadu najlepiej o ławeczkę lub wyciąg bo na następny dzień siady i ciągi co angażują prostownik)

wyciskanie stojąc

ściąganie drążka do klaty 

 

Dół wtorki i piątki:

wymachy nóg w bok z przytrzymaniem na górze 4x12

Przysiad 

Ciąg 

Hip thrust / Glute bridge 

Łydy (jedyna izolacja :D)

 

i nie rób maxów tylko na spokojnie malutki ciężar, i progresuj z zeszytem

Każde ćw 4 serie robocze (nie licz wstępnych) po 5-8 powtórzeń 

I powinno iść pare miesiecy :) 

Ciężko bez sylwetki oceniać ale myślę, że to takie podstawy i te aktywacyjne ćw dla 99% ludzi nadadzą się 

Rotacje przed wyciskaniami, jak gdzieś ręka wyjdzie poza zakres to żeby kontuzji nie było

Wznosy w bok nóg na otwarcie nóg w przysiadzie 


   


#13
michaska30

michaska30
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 09 wrz 2017

Hejka :)



#14
yullie

yullie
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 13
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 22 sie 2017

Siema :D Tak, trening siłowy dobrze ułożony pod jednostkę to chyba najlepszy sposób aktywności dla każdego człowieka. 

Wzmacnia kości, kształtuje sylwetkę, a połączony z dietą to już bajka <3 

Nie ćwicz bez planu bo to najgorsze co może być :D 

Tu masz parę wskazówek -> 

A trening -> 

Tylko Szmexy podał link do takiego z izolacjami ja bym stawiał na początek na podstawy.

 

Góra poniedziałki i czwartki:

rotacje zewnętrzne https://www.youtube.com/watch?v=4zKn1qnnSlo 4x12 malutki ciężar, łapty w tył i dół ->  wzmacnia rotatory (zdrowe barki, bez kontuzji)

wyciskanie leżąc

wiosłowanie (jakieś bez opadu najlepiej o ławeczkę lub wyciąg bo na następny dzień siady i ciągi co angażują prostownik)

wyciskanie stojąc

ściąganie drążka do klaty 

 

Dół wtorki i piątki:

wymachy nóg w bok z przytrzymaniem na górze 4x12

Przysiad 

Ciąg 

Hip thrust / Glute bridge 

Łydy (jedyna izolacja :D)

 

i nie rób maxów tylko na spokojnie malutki ciężar, i progresuj z zeszytem

Każde ćw 4 serie robocze (nie licz wstępnych) po 5-8 powtórzeń 

I powinno iść pare miesiecy :) 

Ciężko bez sylwetki oceniać ale myślę, że to takie podstawy i te aktywacyjne ćw dla 99% ludzi nadadzą się 

Rotacje przed wyciskaniami, jak gdzieś ręka wyjdzie poza zakres to żeby kontuzji nie było

Wznosy w bok nóg na otwarcie nóg w przysiadzie 

Kaja podała link do "optymalnego" treningu. Zastanawia mnie tylko o co chodzi z tym planem A, B? Odsłuchałam filmik kilka razy i dalej nie mam pojęcia.

Wynika to zapewne z braku wiedzy. Więc liczę na pomoc. 

Obecnie zaczęłam biegać godzinkę, lekkim truchcikiem. Idzie całkiem nieźle. Od 20 września idę na siłownię. Rany! :)

Co do mnie - chcę zrzucić kilogramy i lekko "ubić" sylwetkę. Bo mimo wagi, która wynosi obecnie 52-53 (w zależności od dnia) wciąż wyglądam na 55. 

Powodem prawdopodobnie jest % tłuszczu. Tak mi się wydaje. 

 

Hejka :)

Hejcia! 



#15
kanarek

kanarek
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 1
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 26 paź 2017

Witam i pozdrawiam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016