Skocz do zawartości





Zdjęcie

SHOTGUN czy warto?

trening do oceny masa shotgun bodybuilder bodybuilding siła sila opinie wk wkforum

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
Przem0

Przem0
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 8
  • Rejestracja: 20 cze 2014

Siemka!
Do tej pory ćwiczyłem planem dla średniozaawansowanych Sakera (troszeczkę zmodyfikowanym).

Zbliża się zima, okres masowy i chciałem przetestować jakąś nową metodę treningową. Zainteresowałem się treningiem SHOTGUN. Chciałbym, aby ktoś zerknął na niego fachowym okiem i powiedział co o nim sądzi. Fajnie by było gdyby ktoś kto stosował ten trening opowiedział o nim troszeczkę.  Przejdźmy do rzeczy:

 

Zasady treningowe:
- Pierwszego dnia wykonujemy ćwiczenia złożone na dużej liczbie serii i małej liczbie powtórzeń - "Dzień Shotgun".
- Drugiego dnia wykorzystujemy to "naładowanie", aby zaatakować w klasyczny sposób te partie ciała, które trzeba podciągnąć lub po prostu te, którymi chcemy się nimi wyróżnić - "Dzień Specjalizacji".

 

 

W tygodniu wygląda to następująco:

Dzień 1 : Shotgun
Dzień 2 : Specjalizacja

Dzień 3 : Przerwa
Dzień 4 : Shotgun
Dzień 5 : Specjalizacja

Dzień 6 : Przerwa
Dzień 7 : Przerwa

 

A oto plan treningowy:

 

Dzień 1: Shotgun

1. Podciąganie na drążku
Serie: 8
Powt: 4 do 6
Przerwa: 100 sekund

2. OHP
Serie: 8
Powt: 4 do 6
Przerwa: 100 sekund

3. Martwy Ciąg
Serie: 8
Powt: 4 do 6
Przerwa: 120 sekund

Dzień 2: Specjalizacja

1. Wznosy hantli na boki
Serie: 5
Powt: 10 do 12
Przerwa: 60 sekund

2. Uginania ramion "Zottman Curl"
Serie: 5
Powtórzenia: 5 do 7
Przerwa: 100 sekund

3. Wyciskanie francuskie z hantlem
Serie: 5
Powt: 5 do 7
Przerwa: 100 sekund

4. Wspięcia na palce stojąc
Serie: 5
Powt: 10 do 12
Przerwa: 60 sekund

Dzień 3: Przerwa

Dzień 4: Shotgun

1. Wyciskanie sztangi na ławce
Serie: 6
Powt: 4 do 6
Przerwa: 120 sekund

2. Wiosłowanie sztangą
Serie: 6
Powt: 4 do 6
Przerwa: 120 sekund

3. Przysiady ze sztangą
Serie: 6
Powt: 4 do 6
Przerwa: 120 sekund

Dzień 5: Specjalizacja

1. Wznosy hantli bokiem w opadzie tułowia
Serie: 5
Powt: 5 do 7
Przerwa: 90 sekund

2. Uginania ramion ze sztangą na modlitewniku / Uginanie ramon ze sztangą stojąc (zachowując technikę rzecz jasna)
Serie: 5
Powt: 5 do 7
Przerwa: 100 sekund

3. Wyciskanie francuskie ze sztangą
Serie: 5
Powt: 5 do 7
Przerwa: 100 sekund

4. Wspięcia na palce siedząc
Serie: 5
Powt: 10 do 12
Przerwa: 60 sekund

Dzień 6: Przerwa

Dzień 7: Przerwa



#2
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3456
  • Reputacja: 461
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Dziwny trening, już na początku nie pasuje to że martwe ciągi czy przysiady są na końcu treningu...


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#3
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3410
  • Reputacja: 373
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

ja jestem z założenia fanem prosototy, nie udziwnień. Może i plan się sprawdzi dla kogoś- kto " celuej wysoko" mam na myśli nie kowalskiego trenującego jak my tlyko strikte zawodowca, który potrzebuje naprawdę jakiegoś szoku dla organizmu- innego bodzca 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#4
tylkosiła

tylkosiła
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 325
  • Reputacja: 19
  • Rejestracja: 01 kwi 2015
  • LocationWarszawa

Zgadzam się z przedmówcami. Ten trening jest jakiś taki nijaki... Lepiej postawić na sprawdzone - proste sposoby i tego się trzymać, co jakiś czas zmieniając poszczególne ćwiczenia.



#5
Przem0

Przem0
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 5
  • Reputacja: 8
  • Rejestracja: 20 cze 2014

Liczyłem, że dowiem się o tym treningu troszeczkę więcej, no cóż trudno. Za 2 tygodnie zacznę stosować ten trening, będę nim ćwiczył 2 miesiące i zobaczę jak na mnie zadziała.

Jak już wrócę do swojego "pierwotnego" treningu napiszę parę zdań o SHOTGUN'ie. Może komuś się przyda.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: trening do oceny, masa, shotgun, bodybuilder, bodybuilding, siła, sila, opinie, wk, wkforum

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016