Skocz do zawartości





Zdjęcie

MMA i siłownia pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1
Rasxen20

Rasxen20
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 27
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 kwi 2017

Witam, na wstępie dodam że jestem obecnie na redukcji udało mi się zrzucić 12 kg w 3,5 miesiąca z jednym z portali ale że chce już to dalej sam pociągnąć jeszcze tak do świąt a później stopniowo wychodzić z deficytu, to słowem wstepu a konkretna sprawa jest taka że chciałbym wrócic na MMA nie rezygnując z siłowni do końca  ale nie wiem jak to połączyć jezeli chodzi o regeneracje itp i propozycje są takie :

Pon      18-19.30 MMA

Wt        18- 19.30 MMA

Śrd       18-19.30 MMA

Czw      7-8 siłownia

            18 - 19.30 MMA

Pt         18 - 19.30 MMA

Sob       to zalezy od zmiany w pracy siłownia

Ndz       wolne

 

a druga wersja to

Pon        MMA

Wt         MMA

Śrd        siłownia  + rano bieganie / lub co jakiś czas MMA zamiast siłowni ( w środy są sparingi ) 

Czw       MMA

Pt          siłownia

Sob       bieganie + siłownia

Ndz       bieganie

 

Dodam że MMA jest dla mnie forma mocniejszych aerobów których nie lubię wykonywać na siłowni, moim celem nie jest mieć niewiadomo jak wyrzeźbionego ciała itp rzeczy chce po prostu być sprawny i szczupły . Jeżeli chodzi o suplementy i diete to z suplementów będę używał białka, witamin, vit D3 i K2, Aswaghande, a dieta ustaliłem sobie jako iż to ostatnie 1,5 miesiąca kalorie na 2400 ( 180 g białka, 210 g węgli , 90 tł ) dodam że jestem endomorfikiem



#2
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

a skąd my takie rzeczy mamy wiedzieć? :D 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#3
Rasxen20

Rasxen20
  • Autor tematu
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 27
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 kwi 2017

No Ty raczej widząc po reputacji i tym że odpowiadasz w każdym poście to chyba powienieneś coś wiedzieć, chyba że odpisujesz aby tylko nabijać posty...po prostu chciałbym wiedzieć czy można trenować codziennie, jak z regeneracją bez BCAA



#4
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Nie ma sensu wskakiwać na tyle treningów tym bardziej jeśli jest to amatorsko. Regeneracja to  zależy od wielu czynników, BCAA dużo nie zdziała w jej poprawie (to nie steryd).


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#5
Rasxen20

Rasxen20
  • Autor tematu
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 27
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 kwi 2017

właśnie tu jest pies pogrzebany bo i chce wrócic na MMA bo to dla mnie fajna zabawa i forma aerobów, ale tez nie chce z siłowni rezygnować a nie moge sobie pozwolić na dwa treningi dziennie bo zaczynam prace plus uczelnia, dlatego takie są propozycje rozkładu no i się zastanawiam który lepszy



#6
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

No Ty raczej widząc po reputacji i tym że odpowiadasz w każdym poście to chyba powienieneś coś wiedzieć, chyba że odpisujesz aby tylko nabijać posty...po prostu chciałbym wiedzieć czy można trenować codziennie, jak z regeneracją bez BCAA

BCAA nic nie daje, czy można trenować codziennie- zależy ; zawodowcy mogą :) normalni  ludzie raczej nie. Bez trenera i doświadczenia nie ma szans na dobre efekty, chyba że checsz być "dobry w niczym" no to okej.


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#7
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Ja proponuję treningi MMA + 1 raz w tygodniu siłownia (trening fbw) oparty na wielostawach. Dwa dni odpoczynku, objętnie kiedy rozłożone (najlepiej tak aby tobie pasowało). Jak po kilku tygodniach będzie ci mało typowo siłowego treningu a regeneracja będzie w miarę okej dorzuć sobie 1 trening siłowy jeszcze. Tak to widzę. Pamiętaj za dużo, nie znaczy lepiej.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#8
Rasxen20

Rasxen20
  • Autor tematu
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 27
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 kwi 2017

ok wielki dzięki dużo mi pomogłeś ;)



#9
aglagla

aglagla
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 78
  • Reputacja: 15
  • Rejestracja: 17 paź 2015

Ja łączę siłkę z k1. 2x trening k1, 2x siłka fbw, głównie wielostawy, ale łapsko też zdarzy mi się skatować no i ważna jest też koordynacja i zwinność, szczególnie w mma, więc jakiś streetworkout, czy tam trochę akrobatyki nie zaszkodzi :)



#10
We4reYoung

We4reYoung
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 128
  • Reputacja: 2
  • Rejestracja: 12 sty 2016

A czy tego mma musi byc tak duzo? :D Zalezy na czym bardziej ci zalezy czy mma czy silka. Ja bym zrobil osobiscie jesli dalbys rade pon/sr/piatek trening fbw a wtorek/czwartek mma przynajmniej ja tak robie a jesli bardziej zalezy ci na mma to wez moze 3 treningi mma pon/sr/piatek a trening fbw we wtorek/czwartek. pzdr



#11
Rasxen20

Rasxen20
  • Autor tematu
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 27
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 kwi 2017

Moim priorytetem jest być sprawnym fizycznie, ale jakbym miał wybrac pomiędzy jednym a drugim to wolałbym kiedyś zawalczyć na ALMMA w niedalekiej przyszłości. A tak dużo tych treningów bo skoro łącznie za siłke i MMA miesięcznie płace prawie 200 zł gdzie jestem studentem i nie pracuje to jest to dużo kasy i nie chce marnować jej w taki sposób że nie pójdę na trening



#12
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Rozsądnie, to stawiaj na treningi MMA- i dostosuj siłownie do nich, bazując o podstaowe ćwiczenia: wielostawowe ciężkie, którę przełożą się np. na siłe w sporcie . 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#13
Rasxen20

Rasxen20
  • Autor tematu
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 27
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 kwi 2017

A jeszcze takie pytanie odnośnie posiłków, bo chce że tak powiem spróbować może nie typowy IIFYM a bardziej jeść zdrowo, intuicyjnie itp bo trochę męczy mnie takie ważenie i czesto siedze z zegarkiem bo naczytałem się dużo o tym że trzeba jesc co 3-4 h itp ale teraz wiem że to nie jest prawda, ale do sedna czy posiłki mogą być zbilansowane nawet po treningu czy po treningu nie moge spożywać tłuszczy??? i jeszcze jak posiłek potreningowy jest posiłkiem ostatnim to czy moge po 1h od niego iść już spać czy musze czekać te minimum 2h ? no i ostatnie pytanko, kupiłem sobie syrop VItaFibre aby robić domowe batony bo quest bary sa za drogie ale jak patrze przepisy to tam wszyscy dodają 50g tego syropu a to jest prawie 35g błonnik czyli całe dzienne zapotrzebowanie, a jak próbowałem z mniejszą ilością ( 20 g ) to się wgl nie związało, więc jak to zrobić tak jak w przepisie czy macie jakieś inne sposoby?



#14
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Możesz jeść tłuszcze w posiłku po treningowym do 15-20g spokojnie może wystąpić. Ja osobiście czasem jem i 30 min później idę spać, nie jest to optymalne ale można iść spać po 1 godzinie śmiało tym bardziej jeśli komuś to nie przeszkadza w zaśnięciu i nie utrudnia snu. 


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#15
Rasxen20

Rasxen20
  • Autor tematu
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 27
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 kwi 2017

a co się stanie jak tego tłuszczu będzie wiecej ? i ile dziennie moge mieć błonnika w diecie ??



#16
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Nic się nie stanie, zależy od organizmu. Możesz czuć się albo lepiej/albo gorzej, albo nie odczuć zmiany. Napewno korzystniej dla stawów- w diecie dla fightera.

Błonnika tyle żeby nie mieć problemów kwestia indywidualna. 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016