Skocz do zawartości





Zdjęcie

Brak rozwoju.Plan do oceny

Split Plan Ocena

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Patrykos

Patrykos
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 3
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 25 sty 2015
Siemanko , od dłuższego czasu trenując metodą push/pull/legs nie czuję bólu mięśniowego tak jak było to kiedyś , nie odczuwam także przyrostów. Trenuję prawie 3 lata, stwierdziłem że czas na zmiany ponieważ odczuwam zastój. Zwracam się do was z prośba o ocenę splita z priorytetem na klatkę piersiową.Oczywiście jeśli macie jakiś lepszy pomysł jaki trening wybrać możecie śmiało mi go podać, a ja postaram się zagłębić w lekturę. Poniżej plan do oceny.   Poniedziałek: Klatka Klatka:

Wyciskanie sztangi na ławce poziomej                           4s    12/10/8/6
Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę            3s    12/12/10
Pompki na poręczach                                                      3s    12/10/8
Izolacja                                                                       2s    12/12

  Wtorek: Nogi Uda:

Przysiady ze sztangą na karku (high bar)                4s    8/8/6/5
Przysiady ze sztangą z przodu (fronty)                    4s    10/8/8/6
Wykroki                                                                    3s     12/10/10

Łydki:

Wspięcia na palce na podwyższeniu z obciążeniem            6s    15/15/12/12/10/10

Środa: Wolne

Czwartek: Plecy, (klatka piersiowa - priorytet) Plecy:

Martwy Ciąg (klasyczny)                                                   4s    8/6/6/6
Podciąganie na drążku chwyt neutralny                              4s    10/8/6/6
Ściąganie drążka górnego wyciągu nachwytem szeroko         3s    12/10/10
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia (podchwyt) / wiosło hantlą jednorącz        3s    10/8/8
Przyciąganie uchwytu dolnego wyciągu do brzucha               3s    12/10/8

Klatka:

Wyciskanie sztang na ławce skośnej            3s    10/8/8/6
Wyciskanie hantli na ławce poziomej                            3s    12/10/10
Rozpiętki                                                      3s    15/12/12

Piątek: barki Barki:

Wyciskanie żołnierskie sztangą                                4s    10/8/8/6
Wyciskanie hantli w górę na ławce z oparciem            3s    10/10/8/8
Wznosy bokiem hantli w opadzie tułowia                   3s    12/12/12
Wznosy bokiem hantli                                            2s    12/12/12
Odwrotne rozpiętki                                                 2s    15/12/12

  Sobota: biceps, triceps Biceps:

Uginanie ramion z hantelkami z supinacją nadgarstka        4s    10/8/8/6
Uginanie ramion ze sztangą łamaną                                 4s    10/8/6/6
Uginanie ramienia z podporze o wewnętrzną część uda        3s    12/12/12/10

Triceps:

Wyciskanie francuskie hantla oburącz                                     4s    10/8/8/8
Prostowanie ramienia z hantlem leżąc zza głowy                      4s    12/10/10/10
Prostowanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia                   2s    12/10
Prostowanie ramienia z uchwytem górnego wyciągu (nachwyt)    2s    12/10

 

Niedziela: Wolne







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Split, Plan, Ocena

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016