Skocz do zawartości





Zdjęcie

Brak rozwoju.Plan do oceny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
Patrykos

Patrykos
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 3
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 25 sty 2015
Siemanko , od dłuższego czasu trenując metodą push/pull/legs nie czuję bólu mięśniowego tak jak było to kiedyś , nie odczuwam także przyrostów. Trenuję prawie 3 lata, stwierdziłem że czas na zmiany ponieważ odczuwam zastój. Zwracam się do was z prośba o ocenę splita z priorytetem na klatkę piersiową.Oczywiście jeśli macie jakiś lepszy pomysł jaki trening wybrać możecie śmiało mi go podać, a ja postaram się zagłębić w lekturę. Poniżej plan do oceny.   
Poniedziałek: Klatka 
Klatka:
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej                           4s    12/10/8/6
Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę            3s    12/12/10
Pompki na poręczach                                                      3s    12/10/8
Izolacja                                                                       2s    12/12
  Wtorek: Nogi Uda:
Przysiady ze sztangą na karku (high bar)                4s    8/8/6/5
Przysiady ze sztangą z przodu (fronty)                    4s    10/8/8/6
Wykroki                                                                    3s     12/10/10
Łydki:
Wspięcia na palce na podwyższeniu z obciążeniem            6s    15/15/12/12/10/10
Środa: Wolne
Czwartek: Plecy, (klatka piersiowa - priorytet) 
Plecy:
Martwy Ciąg (klasyczny)                                                   4s    8/6/6/6
Podciąganie na drążku chwyt neutralny                              4s    10/8/6/6
Ściąganie drążka górnego wyciągu nachwytem szeroko         3s    12/10/10
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia (podchwyt) / wiosło hantlą jednorącz        3s    10/8/8
Przyciąganie uchwytu dolnego wyciągu do brzucha               3s    12/10/8
Klatka:
Wyciskanie sztang na ławce skośnej            3s    10/8/8/6
Wyciskanie hantli na ławce poziomej                            3s    12/10/10
Rozpiętki                                                      3s    15/12/12
 
Piątek: barki Barki:
Wyciskanie żołnierskie sztangą                                4s    10/8/8/6
Wyciskanie hantli w górę na ławce z oparciem            3s    10/10/8/8
Wznosy bokiem hantli w opadzie tułowia                   3s    12/12/12
Wznosy bokiem hantli                                            2s    12/12/12
Odwrotne rozpiętki                                                 2s    15/12/12
 
  Sobota: biceps, triceps Biceps:
Uginanie ramion z hantelkami z supinacją nadgarstka        4s    10/8/8/6
Uginanie ramion ze sztangą łamaną                                 4s    10/8/6/6
Uginanie ramienia z podporze o wewnętrzną część uda        3s    12/12/12/10
Triceps:
Wyciskanie francuskie hantla oburącz                                     4s    10/8/8/8
Prostowanie ramienia z hantlem leżąc zza głowy                      4s    12/10/10/10
Prostowanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia                   2s    12/10
Prostowanie ramienia z uchwytem górnego wyciągu (nachwyt)    2s    12/10
 
Niedziela: Wolne


#2
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Jak jesteś po push,pull to na pewno nie wskakuj na split. Góra/dół albo fbw aby zaskoczyć organizm tylko trening oparty na wielostawach oczywiscie.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#3
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Jak masz się rozwijać, jak rozwoju nie mozesz kontrolować- siekając sobie taką objętość treningowa? 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#4
tylkosiła

tylkosiła
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 325
  • Reputacja: 19
  • Rejestracja: 01 kwi 2015
  • LocationWarszawa

Też się zawsze zastanawiam po co ludzie tak kombinują i mają 389271897 ćwiczeń do zrobienia w ciągu tygodnia. Rozumiem zmieniać je co jakiś czas, ale aż tak? Skup się na głównych bojach i zwiększaj ciężar - da ci to o wiele lepsze efekty niż takie kombinowanie. A, no i polecam FBW.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016