Skocz do zawartości





Zdjęcie

Utrzymanie wagi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1
DeeFunn

DeeFunn
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#2
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Bedzie dobrym pomysłem na przestrzeni dłuższego czasu, ponieważ łatwiej wtedy się rozsądnie odżywiać. Makro zależy ustalasz na kgmc na początku, ale też możesz po prostu zmodyfikować obecne o ile jakieś trzymałeś. Napisz coś o sobie, wiek, aktywność, kalorykę postaram się wtedy Cie nakierować.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#3
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#4
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Przy samym wychodzeniu bazował bym dalej na czystym. bedzie na pewno łatwiej, mniejsze ssanie. Im pula kcal się bedzie zwiększać- typ zdecydowanie podejście w stlu 80/20 czy jak ktoś mówi bardziej IIFYM bardziej wskazane . Po redukcji metabolizm nie jest za szybki, organizm jest wycieńczony i zazwyczaj chłonie " jak gąbka" przynajmniej chciałby- chłonąć wartości odżywcze stąd zdrowo i lepiej te pierwsze tygodnie spokojnie na bazie jak najczystszym jak do tej pory  ( w granicach rozsądku bo to nie znaczy kura ryż non stop :D


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#5
tylkosiła

tylkosiła
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 325
  • Reputacja: 19
  • Rejestracja: 01 kwi 2015
  • LocationWarszawa

Wszystko w granicach rozsądku ;) głównie zdrowe jedzenie, ale nie widzę przeszkód by raz na jakiś czas pozwolić sobie na coś bardziej oszukanego :P



#6
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#7
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

No ... nie do końca- kalorie- to kalorie, nadmiar zawsze "źle wykorzystany, odkłada się w zapas" ... mówie tu o wartościach odżywczych, minerałach etc. co Ci doda siły, energii po redukcji- co się przełoży na lepsze samopoczucie, trening- co w dłuzszym wymiarze na lepsze wyjscie i metabolizm potem 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#8
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#9
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

no tak bywa, zależy co jesz- jak jesz- jak makro... jakie produkty,  ale niestety tak jest :) 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#10
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#11
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

 

 

Jem czysto, ale zjem i po jakiś 2h zaczyna ssać

zbadaj cukier, może za dużo węgli jesz.

Za "szybko Ci cukier spada" za duży pik insuliny... może hiperinsulinemizm... nie wiem jak twoje makro wygląda, ale ja bym w takim razie w tłuszcze szedł 

 

Długi okres czasu leptyna i grelina mogą wracać do normy? 

Uwierz mi masz je w normie- jakbyś nie mial "nie byłbyś" wstanie trzymać diety :)


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#12
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#13
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

99 glukozy na czczo? żartujesz? 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#14
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#15
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

99- cukier to jest stan przed-cukrzycowy. Szczególnie u osoby trenującej.

 U osób aktywnych zazwyczaj 75-85 jest odpowiednie. Tym bardziej na redukcji. Stary z takim cukrem to się nie dziwie, jak insulina jest rzędu 8-9-10 to masz stan przed-cukrzycowy i wymaga to ogarnięcia 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#16
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.

#17
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

CzoVitek nie wyciągaj wniosków z jednego badania. Cukier spokojnie może skoczyć pod wpływem stresu ale też nie wiadomo kiedy był ostatni posiłek jedzony. Sporo czynników, można powtórzyć badanie albo zrobić kilka wytycznych z glukoza itd.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#18
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3383
  • Reputacja: 371
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

Na cukier 99- z rana na czczo ziom- nie . U zdrowej osoby trenującej nie... to nie jest normalny cukier. I nikt zdrowo myślący nie powie że nie, bo co 101 to to juz nie norma a 99 norma? ... no nie bardzo :).

Druga NAJISTOTNIEJSZA SPRAWA zobacz, nie poruszyłbym tematu tego- gdyby nie jednoznaczne objawy tego cukru co jak co się okazało jest za wysoki. A wcześniej jak sam pisze "objawy " to idealnie wskazują na to co zasugerowałem zanim napisał stęzenie 


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 


#19
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3424
  • Reputacja: 457
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Według mnie warto powtórzyć badanie i skonsultować to z lekarzem. Ja osobiście po treningu też mam takie ssanie że co 2h muszę jeść :)

A po redukcji leptyna może być na niskim poziomie co będzie właśnie powodować napady głodu i głód. Kolejna kwestia to posiłki jakie dostarcza, bo co innego zjeść 3 bułki pszenne z masłem, a co innego kasze + mięso + oliwa + warzywa.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#20
DeeFunn

DeeFunn
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 12
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 11 gru 2016
.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016