Skocz do zawartości





Zdjęcie

Suplementacja - Pytanie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
Po prostu Hubert.

Po prostu Hubert.
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 1
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 01 gru 2017

Cześć! :D Jestem świeży jeżeli chodzi o takie rzeczy, ponieważ chcę zacząć chodzić za niedługo na siłownie z naciskiem na masę.. Stąd moje pytanie do Was.. Polecacie coś oprócz diety, coś takiego co może być uzupełnieniem jej? Słyszałem, że Mass Mutant jest dobry, wiec mam go na oku. A może odstawić go na bok i tylko same białko + treningi?

 

(Jestem otwarty na propozycje odnośnie suplementów + coś jeszcze.. z dobrym argumentem dlaczego akurat ten, a nie inny i jestem wstanie wydać do ok. 220zł)

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam! :D



#2
JaJeti

JaJeti
  • Tytuł: Doświadczony Dzik
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 435
  • Reputacja: 46
  • Rejestracja: 24 sie 2016

Przecież mass mutant to jedzenie tylko, że w prochu... tak samo białko. Jeśli nie wyrabiasz nadwyżki z normalnego jedzenia to sobie jedz proch, jesli wyrabiasz to bez sensu cokolwiek brać. Jakaś kreatyna, bcaa czy inny szit, dla mnie to nie ma znaczenia. Ewentualnie już tą kreatynę możesz sobie kupić bo niby działa na większość osób chociaż ja różnicy nie zauważam i witaminy możesz sobie kupić.


Plan treningowy pod daną jednostkę? Zapraszam na priv.

#3
bydomino

bydomino
  • Tytuł: Trener personalny
  • Grupa: Moderator
  • Postów: 3456
  • Reputacja: 461
  • Rejestracja: 12 gru 2014
  • LocationTarnów

Białko - jeśli masz niedobory tego makroskładnika w diecie (czyt. jeść mało mięsa, jajek, serów, ryb)

Gainer - jeśli chcesz szybko po treningu wypić "płynny posiłek" bo nie masz apetytu ewentualnie może się sprawdzić.

Reszta suplementów to dodatek, który powinien być brany pod uwagę gdy mamy jakieś braki, niedobory. Tak w skrócie. Podstawa to dieta z nadwyżka kaloryczną i odpowiedni trening, a także regeneracja.


7961601_17948659_1382565658507997_102909W sprawie prowadzenia online (dieta redukcyjna, masowa lub plany treningowe), kontakt: prywatna wiadomość lub dominik.lakoma@gmail.com


#4
CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Postów: 3410
  • Reputacja: 373
  • Rejestracja: 02 maj 2014
  • LocationKraków

suplementacje dobieraj pod potrzeby, a nie potrzeby pod suplementacje. 

Gainery- odradzam zdecydoawnie lepiej robić coś samemu.

Białko- jeśli brak jest w diecie.  ew. chcesz urozmaicić, ale nie polecam nigdy prochu


Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016