Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nie wiem jaki plan wybrać

• Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

Smyfi

Smyfi
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Reputacja: 0
Witam
Wróciłem na siłownie w październiku 2017 roku. Zacząłem ćwiczyć "Najlepszym planem dla średnio zaawansowanych" który przedstawił Saker, ponieważ uważałem że nie jestem już początkującym. Nie wyglądam jakos super fajnie. Mam troche brzuszka, małe ramiona.
Moje wyniki to:
Przysiad 125kg x3, 100kg x10
Martwy 140kg x3, 100kg x15
Wyciskanie leżąc 90kg x3, 80kg x8
Podciąganie szeroko nachwyt 5x dam rade
OHP 5x 40kg
W innych ćwiczeniach nie rejestrowałem progresu. Ramiona robiłem ciągle tym samym obciążeniem. Miałem lekka przerwę od tego planu przez okres świąteczny (2tyg).
Moje pytanie jest takie. Którym planem powinienem ćwiczyc. Czy zostać na tym planie średniozaawansowanym czy zejść na początkujący. Bardzo zależy mi na nabiciu mięsa w górnej części tłowia, ponieważ nogi mam grube i są nieproporcjonalnie wg mnie do góry. W łapie raz 39.5cm raz 40 jednak bez napięcia jest mała wizualnie.

Proszę o odpowiedź i poradę czym powinienem sie zająć żeby odnotować jak największy progres górnej części ciała.

CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Reputacja: 376
  • LocationKraków

Plan to tylko plan... dieta, styl życia... to ważne faktory szczególnie przy budowaniu masy- i czas... to progres w latach a nie dniach 

Wróć na klasyczne fbw, lub PUSH PULL z podziałem hipertrofii i siły, i tak  najważniejsze jest pilnowanie progresu i stałe zwiększanie objetosci w czasie 

Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych