Skocz do zawartości

Zdjęcie

Włókna szybko-kurczliwe, a ich rozwój.

• Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

Tymson3124

Tymson3124
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Reputacja: 0
  • LocationKraków.

Witam armię! Jestem lekkoatletą i w przeszłości dużo czasu spędzałem na siłowni. Dzisiaj to siłownia jest dodatkiem do treningu, a nie na odwrót. Chciałbym jednak zmaksymalizować rozwój włókien szybko-kurczliwych, gdyż trenuję sprinty. Jestem początkującym lekkoatletą i zastanawiam się, czy trening siłowy ma sens? Ćwiczę góra-dół. Nie ukrywam, że chciałem utrzymać, to co wypracowałem przez prawie 3 lata na siłce, jednak mija się to z celem.

Jest ktoś na forum, kto zna się na biologii? xd

CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Reputacja: 383
  • LocationKraków

choćby i dlatego ma to sens.

Regeneracja + odzywianie stawów 

http://myfitness.pl/...ci_i_stawy.html

Zapraszam do obserwowania: HIGH-CARB, KETOZA  testujemy wszystko i zdajemy relacje :) .

wgpa3ibshxek.jpg2ni8kk2.jpg

Potrzebujesz pomocy : interpretacja badań, analiza zdrowia, pomoc w redukcji, ustabilizowanie chemii mózgu- zapraszam na priv, pisz śmiało ! 

Tymson3124

Tymson3124
  • Autor tematu
  • LocationKraków.

Bardzo dobry argument. Jednakże czy trening siłowy nie zaburzy potencjału mięśni w jakimś stopniu? Część lekkoatletów nie ma postury muskularnej (nie mówię koniecznie o koksiarskiej budowie), a dominuje w swoich konkurencjach (60-400m, konkurencje skocznościowe i techniczne). Wiadomo również, że bez dopingu nie będę jakimś koksiarzem, ale bardzo interesuje mnie adaptacja mięśni kiedy serwuję im trening siłowy dynamiczny i treningi sprinterskie. 

CzoVitek

CzoVitek
  • Tytuł: Witeczek
  • Grupa: Dzik
  • Reputacja: 383
  • LocationKraków

aburzy potencjału mięśni w jakimś stopniu?

Ziom- zobacz jak wygląda maratończyk a jak wygląda SPRINTER ( który jest lekko atletą)