Skocz do zawartości





Zdjęcie

Jak przybrać na masie ???


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1
mr-honest

mr-honest
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sty 2015

Witajcie. Piszę do was, ponieważ już sam nie wiem co jest nie tak... Mam 24 lata. Ćwiczę na siłowni 2 miesiąc 3 razy w tyg. Przy wzroście 196 cm, ważę 90 kg - mój cel to 110 kg. Nadmienię, że jakieś 7, 8 kg przytyłem w ciągu ostatniego roku (głównie podlało mnie tłuszczykiem na brzuchu) - oczywiście nie ćwicząc. Zawsze miałem problem z nabraniem masy - 82, 83 kg ważyłem praktycznie od gimnazjum, a więc fakt, że być może mój metabolizm zaczął zwalniać pobudził mnie do ćwiczeń i liczyłem, że będę miał możliwość przybrać na masie - ale mięśniowej oczywiście, nie chcę żeby mnie zalewało fatem. Ćwiczyłem na siłowni kilka miesięcy mając około 18 lat, ale nie widząc żadnych efektów (było to spowodowane myślę niewłaściwym jedzeniem głównie, niezdrowym) zniechęciłem się do tego. Teraz co prawda na wadze stoję w miejscu odkąd zacząłem znowu ćwiczyć, jednak widzę po objętości mięśni, że są bardziej zaznaczone, napompowane. Jednak martwi mnie to, że nadal nie mogę przybrać. I wiem, napiszecie pewnie dieta. Tyle, że naprawdę jem ogromne ilości jedzenia - zdrowego i nadal nic. Nieraz jest mi aż niedobrze, a mimo wszystko waga stoi w miejscu... Myślałem nad rozpoczęciem suplementacji kreatyną monohydrat. Czy myślicie, że gdybym zaczął brać rano 5 g w dni nietreningowe i 5 g rano, 5 g po treningu - to czy moje mięśnie dostałyby większego kopa, bodziec do rozwoju, rośnięcia ? Zakupiłem sobie kreatynę vitalmaxa monohydrat 500 g. I też nie wiem, czy do tego nie dorzucić jakiegoś gainera żeby podbić dzienną ilość kalorii ? Czy np whey mass builder wg Was byłby dla mnie dobry ? Sądząc oczywiście po opisie. Prosiłbym o rzeczowe rady  i z góry dziękuję :)



#2
ToJestWyzyzzk

ToJestWyzyzzk
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 600
  • Reputacja: 193
  • Rejestracja: 01 cze 2014

Powiem tyle waga kuchenna, mfp, liczysz dzienne zapotrzebowanie kaloryczne dodajesz do tego 200-300 kalorii i waga napewno ruszy. Może tobie się wydawać, że jesz dużo też tak mi się wydawało a jak zacząłem liczyć kalorie to okazało się, że gówno prawda.


Najnaturalniejszy z naturalnych!


#3
mr-honest

mr-honest
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sty 2015

Rozumiem. A czy np kupując tego gainerka, pijąc go między posiłkami - w ten sposób dodając dziennie +- te 800 kcal - to wg Was dobry pomysł ? I sprawa z kreatyną - jak myślicie da ona bodziec do lepszego rozwoju mięśni i siły? Z siłą u mnie też cienko... bardzo cienko, jak na ten wiek to naprawdę... dlatego też pomyślałem nad kreatyną żeby to ruszyć trochę...



#4
Zyzz.

Zyzz.
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 57
  • Reputacja: 14
  • Rejestracja: 25 gru 2014

Lepiej jeść niż pić gainera ale jak masz problem z nabijaniem to sobie kup i wliczaj w bilans,kreatyna działa ale cudów nie ma, niektórzy nawet nie odczuwają jej działania ale większości jednak pomaga



#5
wm7

wm7
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 705
  • Reputacja: 36
  • Rejestracja: 28 wrz 2014
Jak waga stoi to za mało jesz dopóki waga nie ruszy nie bierz kreatyny bo i taj nic nie da jak masz problem z tymi kcal to możesz kupić gainera celuj w uns mass atacker lub shocker Myślę ze na kreatyne i tak jest za wczesniej Bo początkujący maja dużo większe przyrosty bez niej niż osoby doświadczone na cyklach niestety na tym forum widzę ze polecają kreatyne juz od samego poczatku przygody ze siłownią co na innych forach jest raczej nie spotykane pisza tez ze nic nie daje zęby wystąpił taki efekt musialbys mieć 100% nasycenia kreatyna co niestety jest praktycznie nie możliwe bo w jedzeniu występują tylko śladowe ilości co do kreatywny dobry wybór vitalmax jest ok

#6
mr-honest

mr-honest
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sty 2015

Chciałbym jeszcze zapytać o taką rzecz. A mianowicie. Tak jak pisałem - moja waga aktualnie oscyluje w okolicach 90 kg. Wychodziło by więc na to, że dostarczam taką ilość kalorii jaką muszę w celu utrzymania aktualnej wagi. Czy można więc przyjąć, że wspomagając się gainerem, dodając dziennie +- 800 kcal oczywiście dzielone między głownymi posiłkami - wtedy powinienem przytyć, bo osiągnął bym nadwyżkę kaloryczną ?



#7
YOURGOD

YOURGOD
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 98
  • Reputacja: 11
  • Rejestracja: 18 paź 2014

Chciałbym jeszcze zapytać o taką rzecz. A mianowicie. Tak jak pisałem - moja waga aktualnie oscyluje w okolicach 90 kg. Wychodziło by więc na to, że dostarczam taką ilość kalorii jaką muszę w celu utrzymania aktualnej wagi. Czy można więc przyjąć, że wspomagając się gainerem, dodając dziennie +- 800 kcal oczywiście dzielone między głownymi posiłkami - wtedy powinienem przytyć, bo osiągnął bym nadwyżkę kaloryczną ?

Nie ma różnicy czy gainer czy jedzenie, wszystko się liczy tak samo. Masy życzę :D
PS 

Polecałbym mniejszy skok kaloryczny, tzn nie wiem ile jesz kcal na dzień ale tak przez 1-2 tyg bierz połowę tego gainera. Więcej białka możesz dorzucić ale z kcal to lepiej powoli. 



#8
mr-honest

mr-honest
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sty 2015

Ogólnie mam wąską talię, barki niezbyt szerokie ale mimo wszystko motyle nawet bez ćwiczeń nieźle rozwinięte i lekko ukształtowane plecy w kształcie "V". Myślę, że z tej racji i z racji, że jestem wysoki mogło by to fajnie wyglądać :) Jak zauważyłem, że coś przytyłem bez ćwiczeń, pobudziło mnie to do rozwoju, wreszcie uwierzyłem, że coś mogę zdziałać. A wolę zawczasu wziąć się za siebie (i oczywiście nie odpuszczać), niż za 5 lat narzekać, że sam bondzioł mi urósł :)

Chyba jednak zdecyduję się na dostarczanie z tego gainera mniejszej ilości kcal ( jakieś 400 kcal dziennie między głównymi posiłkami) i zaobserwuję po miesiącu jak się rzeczy mają - a dokładnie waga :)



#9
Spejson92

Spejson92
  • Tytuł: Aktywny Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 43
  • Reputacja: 3
  • Rejestracja: 12 sty 2015
  • LocationCzęstochowa

Gainera to sobie pij w godzinach między treningowych a jeśli już chcesz dobijać kcal jakoś to pij sobie mi mleka twarogu i płatków owsianych w formie napoju 



#10
YOURGOD

YOURGOD
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 98
  • Reputacja: 11
  • Rejestracja: 18 paź 2014

Gainera to sobie pij w godzinach między treningowych a jeśli już chcesz dobijać kcal jakoś to pij sobie mi mleka twarogu i płatków owsianych w formie napoju 

rozumiem że gainerem nie wbija się kalorii?



#11
wm7

wm7
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 705
  • Reputacja: 36
  • Rejestracja: 28 wrz 2014
Wlicza się

#12
YOURGOD

YOURGOD
  • Tytuł: Doświadczony Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 98
  • Reputacja: 11
  • Rejestracja: 18 paź 2014

Wlicza się

to była ironia.. do autora tamtego postu :D



#13
mr-honest

mr-honest
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sty 2015

Witajcie ponownie, nie chciałem zakładać nowego tematu, więc postanowiłem, że pociągnę wątek dalej.

Chciałbym Was zapytać o izolat białka ryżowego, ponieważ mam problem z uzupełnieniem jakieś 50 g białka dziennie. Znalazłem takowy w konkurencyjnej cenie w stosunku co izolatu białka serwatkowego. 

I stąd moje pytanie, jakie macie zdanie na jego temat ? Czytałem artykuły o badaniach, gdzie podawano "testerom" białko ryżowe i serwatkowe i przyrosty masy były w zasadzie takie same, niewielkie różnice bardzo. Czy macie jakieś doświadczenia z tym białkiem? Czy może ono być równorzędnym uzupełnieniem białka jak izolat serwatki ? W tych badaniach powoływano się na zawartość leucyny. Chodziło o to, że mniejsza ilość serwatki zawiera więcej leucyny w porównaniu do izolatu białka ryżowego o tej samej porcji. Podawano tam, że wystarczy przyjąć 50 g w jednej dawce i wszystko jest ok, wartości się wyrównują. Chciałbym poznać wasze zdanie, czy można by taki izolat wykorzystać, a może miał ktoś styczność, lub również czytał jakieś badania na ten temat.

Z góry dziękuję.



#14
wm7

wm7
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 705
  • Reputacja: 36
  • Rejestracja: 28 wrz 2014
Bierz zwykle wpc albo zwykły izolat ryżowego nie polecam

#15
mr-honest

mr-honest
  • Autor tematu
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 6
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 10 sty 2015

Jakieś argumenty ?



#16
wm7

wm7
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 705
  • Reputacja: 36
  • Rejestracja: 28 wrz 2014
Niepełny profil aminokwasowy

#17
Pan_Mechatron

Pan_Mechatron
  • Tytuł: IFBB PRO
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 1466
  • Reputacja: 206
  • Rejestracja: 18 sie 2014

Jeśli już ma być jakieś roślinne to sojowe lepsze od ryżowego (właśnie ze względu na profil aminokwasowy).

 

równie dobzre możesz wciągnąć jakieś 250g twarogu zmiksowanego z mlekiem i dżemem (250g twarogu chudego, 120ml mleka, 40g dżemu) (wchodzi rewelacyjnie - jak deserek, a dobije Ci praktycznie całą lukę w zapotrzebowaniu białka)


Mój dziennik treningowy

Moja transformacja

Zachęcam do dzielania się swoim hobby w tym wątku


#18
wm7

wm7
  • Tytuł: IFBB AMATEUR
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 705
  • Reputacja: 36
  • Rejestracja: 28 wrz 2014
http://potreningu.pl...-czesc-i/page/1

Białka pochodzenia zwierzęcego zawierają więcej leucyny (8-11%) w porównaniu do roślinnych (6-8%) [5]. Wniosek? Mała ilość białka roślinnego (10-15 g) - nie zwiększa syntezy białek mięśniowych! Jednakże, jeśli ogólna pula energii zapewnia np. 30% z białek – efekty wzrostu masy mięśniowej są podobne, dla białek roślinnych i zwierzęcych [6],

Co daje do myślenia ze trzeba tego białka więcej przyjąć więc lepiej juz dopłacic do serwatki

#19
SWiewior

SWiewior
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 11
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 20 wrz 2016

Czytam te komentarze i sam już nie wiem jaką odżywkę wybrac... co sądzicie o somatodrolu?



#20
angela111

angela111
  • Tytuł: Nowy Koks
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów: 4
  • Reputacja: 0
  • Rejestracja: 02 sty 2017

Witam, piszę w imieniu męża. Znaleźliśmy coś co zwie się bcaa xplode. Czy ktoś może tego próbował? Aktualna waga to 83 kg, a dąży do 100kg. Kupowaliśmy już odżywki na http://suplementyisport.pl/, ale trudno nam wybrać najlepszą. Będziemy wdzięczni za odpowiedź:)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Witaj na WKForum.pl ! Jesteś Gościem, a to znaczy że nie korzystasz ze wszystkich możliwych opcji.
Zaloguj się lub zarejestruj, aby korzystać w pełni funkcjonalności forum! To zajmie Ci tylko chwilkę!

Graphics by Oskar Litwin
Właściciel: WKforum.pl © 2016